خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

علیرغم شعارهای مختلف، خبری از ایجاد مبلمان دفاع مقدس در شهر اهواز نیست

نوبخت گفت: متاسفانه علیرغم شعارهای مختلف و طرح در جلسات استانی، خبری از ایجاد مبلمان مناسب به خصوص در حوزه دفاع مقدس در سطح شهر اهواز نیستیم.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۶۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، به وضعیت مبلمان شهری اهواز گلایه کرد و اظهار داشت: متاسفانه علیرغم شعارهای مختلف و طرح در جلسات استانی، خبری از ایجاد مبلمان مناسب در سطح شهر اهواز نیستیم.

وی افزود: اندک تولید محتوای مبلمانی حوزه دفاع مقدس کلانشهر اهواز نیز مربوط به سال های قبل است که آن هم به شکل بسیار نامناسبی جانمایی شده اند.

نوبخت گفت: به واسطه عدم توجه شهرداری اهواز به زیباسازی شهر و ایجاد مبلمان مناسب، همین امروز به دستور و تاکید سردار مرادحاجتی، به صورت شخصی نسبت به رنگ آمیزی سردیس شهدای شاخص استان در بوستان شهید صباغان اقدام نمودیم چرا که مدت هاست این سردیس ها که در مرکز شهر هستند، وضعیت نامناسبی داشتند و باعث گلایه خانواده های معظم شهدا نیز شده بودند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: انتظار از شورای اسلامی شهر، شهردار و مجموعه های تابعه که خود را جزیی از دولت انقلابی سیزدهم می دانند و طرح های مختلفی برای معرفی کلانشهر اهواز به عنوان پایتخت دفاع مقدس در تبلیغات خود ارائه دادند این است که نسبت به ایجاد و انجام چند طرح و نماد ارزشی از جمله دروازه های ورودی شهر و ساخت چند مبلمان هنری حوزه حماسه و ایثار اقدام کنند.

وی یادآور شد: اصفهان، همدان، تبریز و بسیاری کلانشهرهای دیگر کشور ملقب به پایتخت یک حوزه هستند و فضای آن شهر را نیز متناسب با حوزه ای که مدعی شده اند، آراسته و تولید محتوا کرده اند اما شما هیچ اثر فاخر و مبلمان زیبایی از نمادهای ارزشمند دفاع مقدس در سطح شهر اهواز نمی بینید.

نوبخت افزود: گذشته از بحث مبلمان شهری حوزه دفاع مقدس، شهرداری اهواز نسبت به تعهدات چندین ساله خود که مصوب استانی هم شده اند در بحث مشارکت در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در پارک شهروند اهواز هم غفلت کرده که این امر باعث تاخیر در پروژه نیز شده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: هنرمندان بسیاری در استان هستند که ظرفیت و قابلیت ارائه ایده ها و طرح های بسیار فاخری در حوزه دفاع مقدس دارند که می توان از هنر آن ها برای زیباسازی شهر اهواز به عنوان مرکز تصمیمات مهم جنگ تحمیلی استفاده برد و این منوط به عزم و اراده مجموعه شهرداری برای این مهم است که تاکنون متاسفانه محقق نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها