خبرهای داغ:
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: برای رسیدن به جریان حکمرانی مردمی باید همه دغدغه مندان به میدان بیایند.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۰۳
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت و مدیر عامل بنیاد خاتم الاوصیا در مراسم تودیع و معارفه دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه الگوی پیاده سازی گام دوم انقلاب  اسلامی حضور حدکثری مردم در حوزه‌های مختلف است گفت: جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب در این حوزه به میدان آمده و با برنامه ریزی به دنبال حضور و مشارکت مردم با هر سلیقه و هر توانی برای تحقق حکمرانی مردمی است.

 عبودتیان با اشاره به اینکه تا تحقق حکمرانی مردمی فاصله داریم گفت:برای تحقق این امر باید در جامعه گفتمان سازی شود و در بخش‌های مختلف حاکمیت مانع زدایی و تسهیلگری شود.

وی با اشاره دغدغه‌های رهبری در خصوص مسائلی همچون حوزه فرهنگی و ضرورت جهاد تبیین در جامعه گفت: امروز ایران سالامی درگیر جنگی ترکیبی در حوزه‌های مختلف است و با توجه  وجود شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معاند باید همه مردم دست به دست هم دهند و با شبکه سازی و ایجاد حلقه‌های میانی در حد توان خود برای تحقق اهداف انقلاب تلاش کند.

حجت الاسلام نوفرستی رئیس شورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا خراسان جنوبی و قائم مقام نماینده، ولی فقیه در استان هم مسئولیت‌ها را امانتی در دست مدیران دانست و گفت:جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گام‌های موثری را در استان و کشور برداشته و باید با تمام توان از این پس هم این مسیر را ادامه یابد.

 در این مراسم از تلاش‌ها ذاکریان قدردانی و مجتبی حسین پور به عنوان دبیر جدید جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/

منیع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها