خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه متاسفانه زنگ خطر بی‌حجابی در جامعه به صدا در آمده است، گفت: ما با برخی از بانوان مانکن اجیر شده در سطح جامعه مواجه می‌شویم که قصد تابوشکنی و هنجارشکنی دارند.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۱۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر فارسی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، اظهار کرد: ماه‌های محرم و صفر همواره جانی تازه به انقلاب و اسلام می‌دهد و مردم را بیدار و هوشیار می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز هجمه‌های دشمنان در حوزه عفاف و حجاب بسیار بیشتر از گذشته شده است، افزود: با توجه به روحیه انقلابی‌گری ملت ایران و قدرت ایران در بحث جنگ نظامی، دشمنان و مستکبرین به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله با این ملت، باید از ابزارهای ضد فرهنگ اسلامی استفاده کنند به همین منظور به سمت رواج برهنگی در بانوان پیش رفته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ما همواره تلاش می‌کنیم با غیرت ایرانی- اسلامی در مقابل توطئه دشمنان بایستیم، گفت: در این زمینه می‌طلبد که خواهران محجبه و بسیجی از ظرفیت‌های فضای مجازی نهایت استفاده را ببرند و با ساخت کلیپ‌های موثر و تولید محتوا به جنگ ناتوی فرهنگی بروند.

وی با بیان اینکه متاسفانه زنگ خطر بی‌حجابی در جامعه به صدا در آمده است و ما با برخی از بانوان مانکن اجیر شده در سطح جامعه مواجه می‌شویم که قصد تابوشکنی و هنجارشکنی دارند، افزود: در این زمینه امر به معروف و نهی از منکر بسیار راهگشا است.

فارسی به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر به ریاست امام جمعه و دبیری سپاه ناحیه ملایر اشاره کرد و افزود: ورود ما به بحث مقابله با بی‌حجابی بسیار جدی است و در این زمینه تیم‌های متخصصی از خواهران بسیجی تشکیل شده است که با اقناع‌گری، تذکر و توزیع بسته‌های فرهنگی در دهه عاشورا به مقابله با بی‌حجابی و بی‌عفتی می‌پردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در بحث برنامه‌های بسیج سازندگی و افتتاح یک کارگاه اشتغالزایی در حوزه خیاطی طی روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: بحث ساخت ۱۰۰ باب منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد بر عهده بسیج سازندگی ملایر گذاشته شده و تاکنون ۷ واحد آن در حال تکمیل است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از راه‌اندازی «قرارگاه اشتغالزایی در روستای حسین آباد ناظم» خبر داد و اظهار کرد: این قرارگاه نقش بسیار مهم و موثری در رونق اشتغال‌های خانگی داشته است به گونه‌ای که تمام محصولات تولیدی بر اساس استانداردهای علمی تولید، بسته‌بندی و برچسب زده شده و به بازار ارائه می‌شوند.

وی ادامه داد: کودهای کمپوزیت، انواع دوغ، سبزیجات محلی، دارهای قالی و محصول ترخینه که مختص ملایر است به صورت کاملا استاندارد در کارگاه‌های اشتغال‌های خانگی این قرارگاه تولید شده و در اختیار بازار مصرف قرار می‌گیرد، در واقع یک مرکز اشتغالزایی خانگی در روستای حسین آباد ناظم ایجاد شده و ثمرات بسیار زیادی به همراه داشته است.

فارسی در بحث ماه محرم نیز خاطرنشان کرد: بسیج و پایگاه‌های مقاومت به صورت مجدانه در بحث تامین امنیت‌های هیأت مذهبی پای کار هستند.

وی ادامه داد: سپاه ناحیه ملایر در تامین امنیت پیاده‌روی خانوادگی که به تازگی رقم خورد حضوری پررنگ داشت و در حاشیه این پیاده‌روی غرفه حجاب به همت خواهران بسیجی برپا شد که آثار مثبتی در سطح جامعه داشت، همچنین تامین حلقه امنیتی سفر وزیر جهاد کشاورزی به عنوان وزیر معین و نماینده هیئت دولت به ملایر برعهده سپاه بود که به خوبی محقق شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه برپایی میز خدمت با محوریت فرمانداری در محلات نقش بسیار موثری در رفع مشکلات جامعه دارد، به بازدید میدانی مسئولین و حضور های مردمی و مصوبات خوب در این میزهای خدمت اشاره و خاطرنشان کرد: در نهایت برپایی میزهای خدمت، در ارتقای سطح رضایتمندی مردم نقش بسیار موثری ایفا می‌کند به گونه‌ای که بسیج سازندگی ملایر در زمینه لایروبی قنوات روستاها به صورت مجدانه ورود پیدا کرده که ماحصل میزهای خدمت است.

*قلم رسانه‌های در تراز انقلاب، در اجاره احزاب سیاسی نیست

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز در ادامه با تاکید بر اینکه قلم رسانه‌های در تراز انقلاب در اجاره احزاب سیاسی نیست، افزود: قلم خبرنگاران باید مشکل‌گشا و امیدآفرین باشد و قلمی که در تراز انقلاب اسلامی است به سمت هدایت‌گری و تعالی پیش می‌رود.

ناصر قوامی‌مشفق با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید به جایگاه خود در زمینه گام دوم انقلاب اسلامی توجه ویژه داشته باشند، نسبت به شبکه نفوذ و جریان تحریف در انقلاب هشدارداد و خاطرنشان کرد: قلم خبرنگاران باید به اندازه، به موقع، مدبرانه، منصفانه، عادلانه و آگاهانه رسالت خود را به انجام برساند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید آگاهانه و با بصیرت قلم بزنند و به نفع جریان‌های استکباری گام بر ندارند، تصریح کرد: امروز باید رویکرد مسئله محوری برای حل مشکلات جامعه را مدنظر قرار بدهیم و قلمی در تراز انقلاب داشته باشیم؛ چراکه نتیجه این قلم افزایش سرمایه‌های نظام و انقلاب می‌شود.

*برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته خبرنگار

مسئول بسیج رسانه ملایر نیز در ادامه با تبریک هفته خبرنگار با بیان اینکه تمام سهمیه جذب نیرو در بسیج رسانه محقق شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده موفق شدیم برای چند کارگاه اشتغالزایی در بحث پرورش ماهی و کارگاه مبل و منبت از طریق جهاد سازندگی تسهیلات اشتغالزایی دریافت کنیم.

شهرام ذبیحی از توزیع بسته‌های معیشتی بین افراد فعال بسیج رسانه خبر داد و افزود: همواره تلاش کرده‌ایم با نگاه به شجره طیبه بسیج، در راستای تعالی و حل مشکلات مجموعه رسانه شهرستان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته خبرنگار با حضوراصحاب رسانه شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در هفته خبرنگار برگزاری مسابقه تیراندازی با هماهنگی سپاه ناحیه ملایر و با شرکت اهالی رسانه، دیدار با خانواده شهید شاخص سال، برگزاری نشست‌های تخصصی و دیدار صمیمی با مسئولین و امام‌ جمعه با همکاری و تعامل نمایندگی خانه مطبوعات در ملایر رقم می‌‌خورد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات