خبرهای داغ:
همدان-فرماندار نهاوند گفت: آستانه تحمل مدیران در مقابل نقد و مطالبه رسانه‌ها باید افزایش یافته و در دولت انقلابی و مردمی پذیرفته نیست که مدیران خبرنگاران را بابت نقد و مطالبه‌گری تهدید به شکایت کنند.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۷۱
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، ضرغام احمدوند در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران پل بین مردم و مسئولین هستند که باید آنچه که واقعیت دارد و انصاف است را بیان کنند.

وی گفت: هرجا رسانه ورود پیدا کرد و مسئولین را نقد کرد باعث پیشرفت شده است، و آنچه که از رسانه‌ها انتظار می‌رود صداقت و انصاف در بحث انتشار اخبار و کار حرفه‌ای است و از مدیران هم می‌خواهیم نسبت به کار رسانه، متعهد و نسبت به پاسخگویی به رسانه‌ها هم واقف باشند.

فرماندار نهاوند در ادامه در خصوص آستانه تحمل مدیران گفت: آستانه تحمل مدیران در مقابل نقد و مطالبه رسانه‌ها باید افزایش یافته و در دولت انقلابی و مردمی آیت اله رئیسی این موضوع پذیرفته نیست که مدیران خبرنگاران را بابت نقد و مطالبه‌گری تهدید به شکایت کنند، از رسانه‌ها هم انتظار داریم نقدها منصفانه باشد.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان همدان بیان داشت: از مردم و رسانه‌ها و مجموعه شهرستان در جریان سفر ریاست جمهوری تقدیر و تشکر می‌کنیم که این اتفاق مهم را به خوبی رقم زدند.

احمدوند با اشاره به حضور دو وزیر و سه معاون وزیر در سفر ریاست جمهوری به استان همدان و شهرستان نهاوند، تصریح کرد: ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار با اولویت پروژه‌هایی با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد پیشرفت، از دستاوردهای این سفر یک روزه بود که راه‌های ارتباطی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و… شامل این مصوبات و اعتبارات می‌شود.

وی در خصوص پروژه‌های بزرگ شهرستان نهاوند افزود: مکاتبات مستقلی در خصوص پروژه‌های بزرگ شهرستان از جمله نهر شعبان، سد گرین و…با حضور وزرا و معاونت‌ها و نماینده مردم نهاوند انجام شد که این پروژه‌ها اعتبارات جدا خواهند گرفت.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: به جد پیگیر پروژه‌های نیمه کاره و رها شده شهرستان هستم چراکه خود را خادم مردم می‌دانم و مسئولی که خادم مردم است باید در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارد .

وی بیان داشت: یکی از مشکلات عمده شهرستان این است که در حال حاضر برخی ادارات با سرپرست‌ها و مدیران ناکارآمد اداره می‌شوند و باید تغییر کنند و اولویت با مدیر انقلابی جهادی کارآمد و پاسخگو است که باری از دوش مردم بردارد.

احمدوند افزود: برخی حوزه‌ها تعیین تکلیف شده و باقی هم در اسرع وقت اجرا خواهد شد، نمی‌‌پذیریم که مدیری دست روی دست بگذارد و نسبت به امور مردم بی‌اعتنا و بی‌تفاوت باشد و پستی را هم اشغال کند.

وی تصریح کرد: انتصابات اخیر در فرمانداری هم از جنس دولت انقلابی بوده است و باقی انتصابات هم در صدد روی کار آمدن نیروهای انقلابی و جهادی و متخصص و تلاشگر خواهد بود تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: خادمی با حرف نمی‌شود باید اهل عمل بود و مردم نتیجه این خادمی را عملاً در زندگیشان ببینند، این را هم به خودم هم به مسئولین در شهرستان گوشزد می‌کنم، زیبنده نهاوند نیست که با دامن زدن به اختلافات، سد توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه بحث سرپرستی ادارات در ‌نهاوند یک‌ معضل است، بیان داشت: این را نمی‌پذیرم و قابل قبول نیست که ادارات با سرپرست و مدیران ناکارآمد اداره شوند و مدیران باید جهادی، مردمی، پاسخگو، انقلابی و ولایتمدار باشند و مدیری که سر ساعت اداری بیاید و برود پذیرفتنی نیست و باید شبانه روز برای مردم کار کند و پاسخگو باشد.

مدیران آستانه تحمل خود را در برابر نقد و مطالبه رسانه‌ها بالا ببرند/برخی ادارات با مدیران ناکارآمد اداره می‌شوند

مدیران آستانه تحمل خود را در برابر نقد و مطالبه رسانه‌ها بالا ببرند/برخی ادارات با مدیران ناکارآمد اداره می‌شوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات