خبرهای داغ:
همدان-فرماندار اسدآباد  از تصویب ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبارات در سفر اخیر رییس جمهور برای شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۷۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین علی شرکایی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبارات در سفر اخیر رییس جمهور برای شهرستان اسدآباد تصویب شد.

وی افزود: در این سفر در مجموع ۲۲ طرح برای اسدآباد تصویب و سه طرح نیز توسط وزیر علوم و فرستاده ویژه دولت در جلسه اداری استان مطرح شد که اعتبار آن‌ها به زودی تعلق می‌گیرد.

فرماندار اسدآباد در خصوص مهمترین مصوبات سفر اخیر رییسی گفت: اعتبار ماده ۲۳ احداث تونل گردنه، اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل کنارگذر، حفر ۱۶ حلقه چاه آب در سطح شهرستان با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان، اختصاص ۹ میلیارد برای ساخت ۱۸ خانه عالم، شن ریزی ۳۰۰ کیلومتر راه بین مزارع با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان از مهمترین مصوبات اسدآباد در این سفر بود.

وی با اشاره به پروژه کنارگذر گفت: با حل مشکل تقاطع همسطح و غیر هم سطح در ایام اربعین این نقطه زیر بار ترافیک می‌رود.

شرکایی همچنین با اشاره به اختصاص اعتبار برای دو استخر آموزش پرورش و شهید سلیمانی عنوان کرد: ۲ میلیارد تومان نیز برای تکمیل ساختمان پزشکی قانونی اختصاص داده شده است.

وی از خاکی بودن ۴۰ کیلومتر راه روستایی اسدآباد خبر داد و گفت: این مهم یک معضل در سطح شهرستان است که در سفر اخیر دکتر رییسی اعتباری خوب برای آن در نظر گرفته شد.

فرماندار اسدآباد در رابطه با انتقاد برخی افراد از کم کاری مسئولان اسدآباد در جذب اعتبارات این سفر گفت: این مطلب را قبول نداریم چراکه اسدآباد ۲۲ پروژه بالای ۵۰ درصد دارد که از لحاظ آماری از بسیاری از شهر‌های استان موفق‌تر عمل کرده و برای همه اعتباری مطلوب در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات