پیگیری و درخواست دکتر کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از وزیر جهاد کشاورزی جهت بررسی و برآورد خسارات وارده به نخلداران این دوشهرستان از بارندگی های اخیر
کد خبر: ۹۴۴۹۰۸۹
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،دکترکرمی نماینده مردم شهرستانهای دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی درپی خسارت وارد شده به نخلداران این دو شهرستان براثر بارندگی‌های اخیر با ارسال درخواستی از وزیر جهاد کشاورزی خواستار پیگیری وجبران خسارت وارده به نخلداران زحمتکش شد.
متن نامه به شرح ذیل می‌باشد:
برادر ارجمند جناب آقای دکتر ساداتی نژاد وزیر محترم جهاد کشاورزی
با سلام و احترام
به استحضار می رساند همانطور که مستحضرید محصول خرمای منطقه دشتی و تنگستان به دلیل گرم بودن شدید هوای منطقه زودتر از سایر مناطق به رطب و خرما تبدیل شده و قابلیت برداشت دارد. اما در سال جاری به دلیل بارندگی های شدید و خارج از فصل این محصول دچار آسیب جدی شده و به نقل داران خسارت سنگینی وارد شده است که نیاز است به هر نحو ممکن از جمله از طریق اعتبارات حوادث غیر مترقبه و بیمه محصولات کشاورزی جبران خسارت شود. لذا خواهشمند است ضمن دستور مسئولین ذیربط و استانی به منظور بازدید میدانی از منطقه و تعیین دقیق خسارت وارده جهت اقدامات بعدی برای رفع ضرر و زیان به نقل داران زحمتکش دستورات لازم صادر فرمایید.
باتشکر غلامحسین کرمی
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها