خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: در برهه کنونی که در گام دوم انقلاب و جهاد تبیین قرار داریم، تفکر انقلابی عاشورایی به عنوان تفکری کارساز در مقابل تهاجمات دشمنان بسیار راهگشاست.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۹۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

حجت‌الاسلام فرزین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: تفکر انقلابی همان تفکر عاشورایی است.

وی تصریح کرد: تفکر انقلابی برگرفته ازعاشورا بود که با اقتدار، حضور بیگانگان در منطقه را متزلزل کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان بیان کرد: امروز دنیای اسلام به وجود امام حسین علیه السلام افتخار می‌کند؛ چرا که سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) به خاطر احیای امر به معروف و نهی از منکر، به همراه اهل بیت خود به صحرای کربلا رفت.

حجت الاسلام فرزین گفت: درواقع درک نکردن و فراموش کردن غدیر در آن زمان و درست عمل نکردن خواص باعث شد تا حادثه عاشورا اتفاق بیفتد و امام حسین علیه السلام و 72 تن از یاران با وفایش در سرزمین کربلا به شهادت برسند.

وی تصریح کرد: در برهه کنونی که در گام دوم انقلاب و جهاد تبیین قرار داریم، تفکر انقلابی عاشورایی به عنوان تفکری کارساز در مقابل تهاجمات دشمنان بسیار راهگشا و در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مؤثر است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: امروزه تنها راه برای مقابله با تهاجمات دشمن هم در جبهه سخت و نیمه سخت و هم در جنگ نرم "فرهنگ عاشورا" و ترویج این فرهنگ است چنان که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و امروز به این فرهنگ وابستگی داشته و داریم.

حجت الاسلام فرزین گفت: مصونیت بخشی در مقابل جنگ نرم، چیزی جز اتکا به فرهنگ و ترویج نهضت عاشورایی نیست و لازم است همه ما این موضوع را خوب بدانیم و در جامعه به خوبی ترویج وتبیین کنیم؛ چرا که امروزه برای رفع مشکلات هم نیازمند ترویج تفکر جهادی و انقلابی در جامعه هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها