خبرهای داغ:
جلسه طرح شهید صادقی2 باحضور بیش از 200 نفر از اعضای شورای حوزه و پایگاه ها برگزارشد .
کد خبر: ۹۴۴۹۱۱۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق ع؛ جلسه طرح شهید صادقی2 باحضور بیش از 200 نفر از اعضای شورای حوزه و پایگاه ها برگزارشد .

 ابتدای جلسه با خواندن زیارت عاشورا و پس از آن با جلسه تخصصی و جمع بندی ادامه پیدا کرد و در ادامه با سخنرانی جناب آقای مقیمی پیرامون جهاد تبیین و جنگ بی امانی که بین حق و باطل و بین روایت دروغ و حقیقت است ، پرداخت نمود.

وی افزود:این جهادی که وجود دارد، در این جنگ بی‌امانی که هست بین اسلام و کفر، بین روایت دروغ و حقیقت بین حق و باطل، بین روایت دروغ و حقیقت -این جنگی است بین اینها- ما در کجای این جبهه قرار داریم و حضور در کدام جبهه «جهاد تبیین» موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند.

««جهاد تبیین» یک فریضه است، «جهاد تبیین» یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که میتواند [باید اقدام کند].  خطابی عمومی که همه افراد جامعه در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی مردم ایران، مخاطب آن هستند و میتوانند ایفای نقش کنند؛ اگرچه مسئولین در این زمینه وظایف سنگین‌تری بر دوش دارند ولی ما هم وظایف اجتماعی سیاسی را باید خوب انجام دهیم.

در این راستا معرفی سه کتاب اعتقادی از مقام معظم رهبری به نام اندیشه های کلی اسلامی و انسان ۲۵۰ساله و همرزمان حسین(ع) را برای خواهران داشتند.

نکته ی مهم صحبت های ایشان توجه به دیدبان بود زیرا گرای او حجت است.

در ادامه ی برنامه ها از برترین های گروه های امربه معروف و نهی از منکر قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها