خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: اگر جهاد تبیین به خوبی در همه عرصه‌ها اتفاق بیفتد، مردم پای نظام و انقلاب می‌ایستند.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۲۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمود محمودی زاده در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زرین دشت اظهار داشت: اگر جهاد تبیین در همه عرصه های علمی، اقتصادی ، فرهنگی به خوبی انجام نشود ، جامعه در همه عرصه ها دچار انحراف می شود.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن محرم حسینی عنوان کرد: حادثه کربلا اگر به ظاهر با شکست مواجه شد اما علت موفقیت این واقع که باعث بقای اسلام شد به جهت تبیین موفق خاندان اولیا الله بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ابراز کرد: واقعه کربلا اگرچه قیام شمشیر بود، اما در حقیقت جهاد تبیین بود.

محمودی زاده با بیان اینکه نفس قیام ابا عبدالله الحسین قیام تبیین گر بود، یادآور شد: پس از شهادت سرور آزادگان‌جهان نیز حضرت زینب (س) و امام سجاد علیه السلام به نحو مطلوب قیام امام حسین را تبیین کردند.

او در ادامه بیان داشت: دشمنان انقلاب نیز در ۴۳ سال اخیر از هر شیوه ای برای مبارزه ، با نظام اسلامی استفاده کرده اند، اما نظام ما با سکانداری رهبر عظیم الشان انقلاب در عرصه های مختلف با وجود همه هجمه ها مبارزه و جهاد کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: در ۸ سال جنگ سخت در جبهه مقاومت مردانه ایستادیم و الان نیز آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای کشور داریم تا اگر دشمن دست از پا خطا کرد، پشیمانش کنیم.

محمودی زاده ادامه داد: در عرصه فرهنگی اگرچه لطمات زیادی دیده ایم اما دشمن به هدفش نرسیده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ ادراکی و شناختی در پیش گرفته است، ابراز کرد: دشمنان نظام با این شیوه به دنبال این هستند تا به بستر سازی حکومت جهانی دست پیدا کنند.

محمودی زاده متذکر شد: راه اندازی جنگ شناختی و ادراکی با هدف نا امید کردن مردم از نظام و انقلاب است.
این مقام مسئول در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا در قبال ترفند دشمنان روشنگری و جهاد تبیین را به نحو احسن انجام دهیم تا این انقلاب مسیر خود را برای فراهم کردن زمینه ظهور پیدا کند.

محمودی زاده، سپاه پاسداران را یکی از ارکان اصلی نظام و ستون اصلی خیمه انقلاب نام برد و خاطرنشان ساخت: سپاه در همه عرصه ها نشان داده است کار آمد است و ماموریت ذاتی آن حفاظت از دستاوردهای نظام فارغ از هر مرز جغرافیایی است.

وی رمز موفقیت سپاه در طول ۴۳ سال گذشته را معنویت و بصیرت این نهاد کاملا مردمی دانست و عنوان کرد: لازم است تا این دو ویژگی منحصر به فرد سپاه، روز به روز افزون‌تر و به معنای واقعه کلمه پیش رونده انقلاب باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در خاتمه ماموریت ذاتی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه را هم تقویت معنویت و بصیرت سپاه بعنوان دو عنصر حیاتی این نهاد مقدس دانست.

به گزارش بسیج، در پایان این نشست از زحمات حجت الاسلام سید محمد تقی علوی در نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرین دشت تقدیر و حجت الاسلام جلال زحمتکشان در این‌پست منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها