همزمان با برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در هیئت ها و مساجد، کودکان پایگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در شست وشو ظروف غذا کمک کردند.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۲۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام و عزای سیدالشهدا (ع) مراسم عزای حسینی هرشب در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار می شود.

محمدحسن جلال عضو هیئت امنا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در حاشیه برگزاری برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در دهه اول محرم مراسم سوگواری و عزاداری هرشب با حضور نمازگزاران در مسجد برپا می شود. شب ششم محرم نیز با سخنرانی حجت الاسلام سید محمود محمودی فر و مداحی مرتضی باقیان برگزار شد.

او افزود: شب ششم محرم مزین به نام فرزند امام حسن مجتبی (ع) حضرت قاسم (ع) است به همین مناسبت مراسم نخل بندان یا تابوت حضرت قاسم (ع) با حضور مردم و شکوه خاصی با حضور تعدادی سادات در محله برگزار شد.

عضو هیئت امنا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در ادامه اضافه کرد: مراسم اطعام حسینی هرشب به همت خیرین و بانیان برگزار و خادمان نونهال امام حسن مجتبی (ع) نیز در توزیع و شستن ظروف کمک می کنند.

جلال عنوان کرد: برگزاری مهد نوگلان حسنی هر شب همزمان با برنامه عزاداری مسجد امام حسن مجتبی (ع) در کانون کمیل همراه با بازی و نقاشی و مسابقه از دیگر برنامه های اجرایی در مسجد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها