خبرهای داغ:
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سمیرم زمان برگزاری آیین وداع با شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس را در شهرستان سمیرم اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۸۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج سمیرم ،اطلاعیه روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در آیین‌های وداع ،تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهیدسید عبدالجبار موسوی  بدین شرح اعلام می گردد.

بسم الله الرحمن الرحیم 

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع) 

در ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش، بار دیگر فضای شهرستان شهید پرور سمیرم به عطر شهدا معطر و طنین مقاومت و سلحشوری مظلومانه آنان برابر اشقیای زمانه، مردمان این سرزمین را به خیمه گاه ولایت فرا می‌خواند. 

با الطاف و هدایت‌های الهی هویت پیکر مطهر  شهید عبدالجبار موسوی از شهدای دفاع مقدس که در جزیره مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده بودند بعد از ۳۹ سال فراغ با تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه شناسایی و تایید گردید و پیکر‌ مطهر این شهید گرانقدر به زادگاه خود باز می گردد. 

با گرامیداشت یاد، نام، خاطره شهدای سرافراز آیین‌های وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر‌های مطهر شهدا به شرح زیر اعلام می‌گردد: 

۱/ آیین سوگواره وعزاداری در جوار پیکر شهید در جمعه ۱۴ مردادماه ساعت ۲۱ شب در هیئت رزمندگان اسلام شهر سمیرم (خیابان میرزارضاکرمانی، مدرسه بانوصادقی ) 

۲/ آیین استقبال و تشییع با حضور پرشور و عاشورایی مردم قدرشناس و شهید پرور شهر سمیرم در روز   شنبه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۹صبح از مقابل بنیاد شهیدوامورایثارگران به سمت میدان شهدا 

۳/ آیین وداع و بدرقه پیکر شهید با حضور پرشور و شهید پرور شهر کمه در عصر شنبه ۱۵ مرداد ماه 

۴/ آیین وداع با پیکر مطهر شهید در شنبه ۱۵ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در هیئات حسینی شهر سمیرم 

۴ /آیین وداع با پیکر مطهر شهید در صبح روز یکشنبه ۱۶ مرداد ماه در هیئات مذهبی شهر شهید پرور حنا

۵  / آیین وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید عصر یکشنبه ۱۶ مرداد ماه همزمان با تاسوعای حسینی در روستای شهید پرور سادات آباد شهرستان سمیرم ، زادگاه شهید سید عبدالجبار موسوی برگزار خواهد شد. 

از عموم مردم غیور و شهید پرور شهرستان سمیرم  دعوت بعمل می‌آید، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با حضور پرشور و باشکوه ،پای بندی خود به آرمان‌های نهضت سرخ حسینی و تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را به جهانیان بویژه دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی نشان دهند. 

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سمیرم

ارسال نظرات
پر بیننده ها