خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهوراستان قزوین؛

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان در ایام پایانی دهه اول محرم  

رئیس پلیس راهوراستان قزوین از در نظرگرفتن تمهیدات ترافیکی در ایام پایانی دهه اول محرم در محل های تردد هیئت های مذهبی و برگزاری مراسمات عزاداری خبر داد.  
کد خبر: ۹۴۴۹۲۸۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

قزوین_سرهنگ مهرداد حسن پور در گفتگو با خبرنگار بسیج، با تسلیت ماه محرم و شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) اظهارداشت: باتوجه به پراکندگی مکان های برگزاری مراسمات عزاداری در شب های پایانی دهه اول محرم امسال درسطح شهر، تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد،تکایا و امامزاده ها اندیشیده شده، در این ایام همکاران بنده در قالب تیم های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسمات عزاداری را تامین خواهند کرد. 

وی ضمن درخواست از مسئولان هیئات برای همکاری با پلیس، افزود: ايستگاه‌هاي صلواتي، بایستی به‌ گونه‌اي برپا شود که مشكلات ترافيكي و ایمنی براي عابرين و تردد وسايل نقليه فراهم نشود. 

سرهنگ حسن پور گفت: بحمدالله همکاری و همدلي بين پليس و مسئولان هیئت های مذهبی وجود دارد و در جلسات متعدد هماهنگی های لازم صورت گرفته تا عزاداران حسینی بدون مشکل به عزاداری بپردازند. 

این مسئول انتظامی تصریح کرد: تردد کامیون ها در معابر منتهی به برگزاری مراسمات از ساعت ۲۰ الی یک بامداد ممنوع می باشد و به عزاداران شريف توصیه می شود با توجه به اينكه اغلب عزاداران عزيز ملبس به لباس تيره مي‌باشند، هنگام عبور در سطح سواره رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط حرکت نموده و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند . 

رئیس پلیس راهور قزوین با تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی این ایام تصریح کرد: روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ماه کل خیابان باغ دبیر تا میدان تهران قدیم و از میدان تهران قدیم به سمت چهار راه شهدا مسیر رفت و برگشت،روز جمعه ۱۴ مرداد از تقاطع بانک ملی در میدان آزادی به سمت سه راهی خیام و از پل طالقانی به سمت سه راهی خیام،پل طالقانی به سمت باغ دبیر و از چهار راه شهدا تا میدان آزادی از ساعت ۲۰ تا پایان مراسم عزاداری مسدود می باشد. 

وی همچنین افزود:روز شنبه مورخ ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۲۰ خیابان نادری به سمت میدان ازادی و تقاطع شهربانی و همچنین از سه راهی اسد آبادی به سمت خیابان انصاری و از چهار راه بازار به سمت مولوی و چهار راه انصاری مسدود می باشد.  

سرهنگ حسن پور در پایان با اشاره به اینکه در شب و روز عاشورا کلیه مسیر های منتهی به امام زاده حسین از خیابان نادری تا تقاطع شهربانی،تقاطع بازار به سمت خیابان انصاری و نهایتا تقاطع شهربانی، تقاطع شهربانی به سمت سلامگاه، خیابان منتظری به سمت سلامگاه و تقاطع ایرانگاز به سمت سلامگاه مسدود است اظهار داشت: تمام تلاش خود را در اين ايام به كارمي گيريم تا بتوانيم به نحو مطلوب امنيت اين عزاداري ها را تامين و تداوم دهنده راه سرور وسالار شهيدان باشيم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها