همزمان با ششمین روز از ماه محرم، دهمین سوگواره احلی من العسل همزمان با سراسر کشور صبح امروز در استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۳۳۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ششمین روز از ماه محرم به یاد شهید نوجوان دشت کربلا حضرت قاسم بن الحسن غلیه السلام با حضور پرشور دانش آموزان، جوانان و نوجوانان عاشورایی  سوگواره احلی من العسل و با رعایت اصول بهداشتی در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

این مراسم معنوی در شهرکرد با حضور دانش آموز پسر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد و دانش‌آموزان و نوجوانان با تبعیت از مقام والای حضرت قاسم بن الحسن و حضرت عبدالله بن الحسن علیهم السلام و نیز تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا یویژه ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید دفاع مقدس لبیک یا حسین علیه السلام سردادند.

 تلاوت قرآن توسط دو نوجوان عاشورایی، خیر مقدم گویی مدیر احرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، سحنرانی حجت الاسلام صمد زاده رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، مداحی، نوحه خوانی و همخوانی مداحان بویژه  جوانان و نوجوان عاشورایی،تقدیم هدیه هیأت رزمندگان اسلام استان به پنج نفر از مداحان و قاریان کلام الله محید و تقدیر و تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش استان از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

با تلاش ارزشمند رسانه ملی، مراسم معنوی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی جهانبین و همزمان از شبکه های سراسری پخش شد.

ارسال نظرات