خبرهای داغ:
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛

ایثارگران جهت بهره‌مندی از تسهیلات ویژه عتبات عالیات ثبت‌نام کنند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ایثارگران جهت بهره‌مندی از تسهیلات ویژه برای اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کنند.  
کد خبر: ۹۴۴۹۳۸۶
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

قزوین_محمدرضا شکوهی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: در راستای اجرای تدابیر دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، بانک دی و شرکت مسافرت هوایی شاهدان کوثر مرداد ماه سال جاری منعقد شده است.

وی با بیان اینکه با انعقاد تفاهم‌نامه یاد شده، خدمات‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران افزایش می‌یابد، افزود: از جمله این خدمات فراهم کردن زمینه اعزام این قشر معظم جامعه به عتبات عالیات است که امیدواریم منشأ خیر و برکت برای خدمتگزاران به آنها باشد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: این تفاهم‌نامه به گونه‌ای است که اعضای جامعه هدف بنیاد در اقصی نقاط ایران و با هر بضاعت مالی می‌توانند به عتبات عالیات سفر کنند.

این مسئول گفت: اکنون ایثارگران قزوینی جهت بهره‌مندی از تسهیلات ویژه برای اعزام به عتبات عالیات به لینک shahedankosar.com (شرکت شاهدان کوثر) گزینه «ثبت نام عتبات» در منوی بالای صفحه مراجعه و ثبت‌نام کنند. زائران گرامی پس از کلیک روی این لینک به سامانه حج و زیارت هدایت خواهند شد که در این صفحه باید بخش بالایی صفحه (بخش سبزرنگ) متعلق به خانواده شهدا را انتخاب و سایر مراحل را دنبال کنند.

شکوهی افزود: ایثارگرانی که امکان ثبت‌نام اینترنتی ندارند به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: جامعه هدف تحت پوشش این طرح، پدران، مادران، فرزندان و همسران شهدا و جانبازان 25 درصد به بالا به همراه همسر هستند.

گفتنی است اعزام زائران ایثارگر به دو صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات  صورت می‌گیرد، هر ایثارگر می‌تواند تا سه نفر همسفر با خود به همراه داشته باشد، حداقل یک همراه برای تمامی زائران جامعه هدف الزامی است و زیارت شهر سامرا و امامزاده سیدمحمد(ص) در صورت تایید امنیت زائران توسط مراجع امنیتی کشور عراق انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها