حسین نکویی گفت: تذکر و تبیین مسائل مهم قیام حضرت امام حسین (ع) و بصیرت سلام روشنگری حضرت زینب(س)باعث شد تا فرهنگ عاشورا نسل به نسل امروز به ما برسد.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۰۹
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار داشت: نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث رشد و تعالی اخلاقی جامعه می‌شود زیرا در این صورت همگان در همه امور یکدیگر را به کار نیک و معروف امر می‌کنند و از منکرات یکدیگر را نهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امید آفرینی در جامعه یکی از مهمترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: امروز یکی از مهمترین موارد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه جهاد تبیین هست، تذکر و تبیین مسائل مهم قیام حضرت امام حسین (ع) و بصیرت و روشنگری حضرت زینب(س)باعث شد تا فرهنگ عاشورا نسل به نسل امروز به ما برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با اشاره به اینکه تمامی امورات مسلمین بر پایه امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: از ابتدای خلقت همه انبیا ء برای امر به معروف و نهی از منکر آمده‌اند و وظیفه ما هم ادامه راه انبیاست.

نکویی گفت: فضا سازی سطح شهر، تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، سخنرانی در تریبون‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی مزار شهدا، برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و بازدید از ادارات از جمله برنامه‌هایی هفته امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان نیکشهر است.

وی تصریح کرد: عزت و کرامت انسان و سربلندی نظام در سایه تدین و دین مداری حاصل می‌شود و اباهه گری در هر جایی موجب نابودی است و با مدیریت اسلامی سازگار نیست.

ارسال نظرات