خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از طرح توزیع یک هزار پرس غذای گرم و بسته های غذایی در بین ایستگاه های صلواتی و حسینیه های دهستان منیوحی به همت جهادگران بسیجی حوزه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) خبرداد.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۲۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در گفتگوباخبرنگار بسیج گفت:طرح اطعام حسینی یکی از برنامه های ویژه این ایام است که در این راستا از پنجم ماه محرم تا عاشورای حسینی تعداد یک هزار پرس غذای نذری پخت شده و در بین عزاداران حسینی با اولویت نیازمندان توزیع می شود.

سرهنگ شاهپور احمدی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، گفت: امسال در آستانه ورود به ماه محرم، طرح توزیع بسته های غذایی دربین ایستگاه های صلواتی و حسینیه های دهستان منیوحی توسط حوزه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) اجرا شد.


ایشان افزود: در این راستا تعداد ۵۰بسته غذایی شامل برنج ،شکر،روغن و قالب های یخ در بین هیئت های مذهبی دهستان منیوحی توزیع شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه ماه محرم، برپایی مجالس عزای حسینی در ۱۸ روستای منیوحی،شلاهی و رمیله است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ابراز کرد: این مجالس به همت بچه مسجدی های گروه جهادی بسیج قمربنی هاشم (ع) و با همراهی بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج مستقر در روستاها برگزار می‌شوند.

سرهنگ شاهپور احمدی ادامه داد: این مجالس همراه با سخنرانی و سوگواری در رثای اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای دشت کربلا است.

وی اظهار کرد: طرح اطعام حسینی یکی دیگر از برنامه های ویژه این ایام است که در این راستا از پنجم ماه محرم تا عاشورای حسینی تعداد یک هزار پرس غذای نذری پخت شده و در بین عزاداران حسینی با اولویت نیازمندان توزیع می شود.

ایشان اضافه کرد: همچنین در دهه اول محرم در ۴۰ نقطه از سطح روستاها، ایستگاه صلواتی برپا می شود.

او بیان کرد: از فعالیت های این ایستگاه می توان به توزیع چای صلواتی و پشت نویسی ماشین ها با موضوع محرم اشاره کرد.

وی عنوان کرد: تعظیم شعائر دینی و ترویج فرهنگ عاشورا از جمله اهداف ما در برگزاری ویژه برنامه های ماه محرم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها