خطیب جمعه شهرستان کوهبنان:

ولایت مداری و ولایت پذیری از دستاوردهای نهضت عاشوراست

امام‌ جمعه کوهبنان ابراز داشت: دو عامل فاصله از خدا و معنویت ، گرایش به تجمل گرایی باعث گمراهی مردم می شود.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۶۶
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری و با حضور جمعی از مسئولین اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی ، علما و روحانیون ، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد بزرگ‌ و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان برگزار شد.

♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️

حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: اطاعت از خدا و اجرای فرامین الهی ، اطاعت از رسول خدا و اولی الامر ، اجتناب از معاصی ، شکر نعمت های الهی و صبر در برای بلاها و مصائب باعث افزایش تقوای الهی می شود.

وی تاکید کرد: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی قرار داریم که چند یادواره را در این ایام داریم برگزاری یادواره شهدا باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: سید و سالار شهیدان وقتی شاهد بودند که وصایای پیامبر اکرم (ص) کنار گذاشته شد ، تجمل گرایی و اشرافی گری افزایش پیدا کرد ، افول غیرت دینی را شاهد بودند برای احیای دین و سیره نبی مکرم اسلام قیام کردند.

وی ابراز داشت: دو عامل فاصله از خدا و معنویت ، گرایش به تجمل گرایی باعث گمراهی مردم می شود.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود:  امروز همراهی کردن با مراکز درمانی و وزارت بهداشت برای کاهش ویروس کرونا از مصادیق تقواست.

وی یادآور شد: در آستانه سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ره) و بزرگداشت مقام شهدای مدافع حرم هستیم.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: مبحث ولایت مداری و ولایت پذیری از دستاوردهای نهضت عاشوراست لذا در حال حاضر اطاعت از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر همگان ضروری است.

وی ابراز داشت: یاد و خاطره شهدا خصوصا سردار دلها و سردار شهید نوح مجیدی را گرامی می داریم و از همگان برای حضور در مراسم یادواره شهدای روستای کهن دعوت می شود.

ارسال نظرات