خبرهای داغ:
شهردار کلانشهر شیراز مردم ولایتمدار شیراز، سومین حرم اهل بیت را به حضور گسترده در آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید عبدالله اسکندری دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۷۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سید احسان اصنافی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر پاک شهید اسکندری در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب با قدردانی از حضور همیشگی مردم ولایتمدار و دیندار شیراز در بزنگاه‌های تاریخی گفت: شهدا شمع محفل بشریت‌اند و به خود می‌بالیم که در اثنای عاشورای حسینی در آیین تشییع پیکر مطهر شهید اسکندری، سرداری که نامش موجب افتخار و یادش سرچشمه‌ی امید و معنویت است، شرکت کنیم.

او گفت: سردار شهید پاسدارحاج عبدالله اسکندری پس از سالیان متمادی مجاهدت در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل به آرزوی قلبی‌اش که هماناشهادت بود، نائل شد و همچون مقتدایش، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سرش بر نیزه‌ی عداوت دشمنانِ زبون رفت.

شهردار کلانشهر شیراز از شهید اسکندری به عنوان الگویی لایق و ماندگار برای نسل جوان یاد کرد و گفت: شهادت سردار بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همشهریان ولایتمدار شیرازی و به ویژه خانواده‌ی معزز ایشان تسلیت و تهنیت عرض‌نموده و از خداوند حی قیوم شکیبایی و صبری زینبی را برای بازماندگان وی مسئلت دارم.

اصنافی در بخش دیگری از سخنانش رشادت‌های شهید اسکندری را یادآور مجاهدت‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: اینک که پیکر پاک و مطهر این مجاهد فی سبیل‌الله، ایثارگر مدافع حرم عشق، محافظ اقتدار، شکوه و امنیت ملی و هم‌رزم سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به وطن خویش بازگشته با آغوشی باز از عطر حضور نورانی‌اش استقبال می‌کنیم و در سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت تشییع خواهد شد.

 این مقام مسئول در بخش پایانی سخنانش از مردم ولایتمدار شیراز خواست تا همچون همیشه مقام شامخ شهدا را ارج نهاده و با حضور پررنگ خود به معاندان و بدخواهان زبون و فرومایه‌ی اسلام و ایران نشان دهند که مذهب عشق و فداکاری مرز و جغرافیا نمی‌شناسد و راه شهدا همواره پر رهرو و پر برکت خواهد بود.

 شایان ذکر است آیین تشییع شهید بی سر، سردار والامقام محور مقاومت حاج عبدلله اسکندری روز دوشنبه ۱۷ مردادماه مصادف با عاشورای حسینی راس ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ «ع» تشییع خواهد شد.

پیش از این سید احسان اصنافی از آمادگی شهرداری شیراز برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تشییع سردار شهید حاج عبدالله اسکندری خبر داده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها