لایروبی و ترمیم مسیر های آب کشاورزان، آزادسازی معابر عبوری اهالی روستا و احیای مساجد آسیب دیده از سیلاب وغیره در روستای فخرآباد شهرستان مهریز انجام شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۸۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: در پی وقوع سیل اخیر جهادگران پاسدار و سرباز در کنار سایر گروه‌های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج برای امداد رسانی به مردم آسیب‌دیده و کنترل روان آب‌ها وارد میدان و در روستاهای سیل زده این شهرستان کمک کردند.
سرهنگ دوم پاسدار محمدحسن بیدکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار افتخاری بسیج مهریز افزود: جهادگران بسیجی خدماتی نظیر تخلیه آب، شست و شوی ظروف و فرش خانه های سیل زده، جابجایی وسایل منازل و لایروبی را انجام دادند.
وی با قدردانی از تلاش و همکاری جهادگران بسیجی، پاسدار و سرباز ادامه داد: جهادگران فداکار با تلاش شبانه‌روزی خود ثابت کردند که در مواقع حساس و بحرانی نیروهایی قابل اعتماد و پا به کار به حساب می‌آیند.
بیدکی با تاکید بر اینکه نیروهای بسیج و سپاه از هیچ تلاشی برای کمک به سیل زدگان دریغ نخواهند کرد، اظهار داشت: با همدلی و همراهی همه دستگاه های خدمات رسان شهرستان و نیروهای بسیجی و جهادی بتوانیم هرچه سریعتر آسایش و آرامش را به مردم سیل زده روستاها بازگردانیم.

ارسال نظرات