خبرهای داغ:
امام جمعه مهدیشهر خطاب به مسئولان گفت: به فکر گره گشایی از مشکلات این شهرستان باشید.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۲۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶


مسئولان به فکر گره‌گشایی از مشکلات مهدیشهر باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی حسینیه اعظم این شهر ضمن بیان اینکه دردهای مسئولیت پذیری با تقوا درمان می‌شود، ابراز داشت: به این معنا که اگر در روابط اجتماعی و یک جامعه اسلامی باهم برادر و برابر بوده، همدیگر را نصیحت کنیم، خیرخواه هم باشیم استحکام برادری ایجاد می‌شود و اتحاد برابر جبهه استکبار به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب مفهوم ولایت را می‌توان به کوهنوردی تشبیه کرد که همه باهم با طناب وصل هستند تا اگر یکی سقوط کرد دیگران بتوانند مانع لغزش او شوند، افزود: اطراف ولایت، برابر دشمنی که امروز می‌خواهد امام حسین (ع) و معنویت را از ما و جوانان بگیرد، باید جمع شویم. چرا که می‌خواهند این کشور بوی معنویت ندهد لذا می‌بایست در برابر جبهه استکبار همه یکپارچه باشیم و این معنای دقیق ولایت است.

امام جمعه مهدیشهر ضمن بیان اینکه باید تقوا به نحوی باشد که مدیران اگر به جایی رسیده جز خدمت چیزی نبینند، ابراز داشت: برخی مدیران در مهدی شهر متأسفانه اینگونه نیستند هزاران گره و مشکل در زندگی مردم وجود دارد و باید یک مسئول در بین مردم حضور یابد و با آنها مهربانی پیشه کند.

بارانی در ادامه تصریح کرد: وقتی تقوا کمرنگ باشد فرد به جای فکر کردن به نان شب مردم به شکم و تفریح خود می‌رسد و حالت شمر را ایجاد می‌کنند که نماز هم می‌خواند اما امام حسین (ع) را کشت.

وی با بیان اینکه مردم خدمت می‌خواهند و فریب نمی‌خورند، افزود: مردم می‌بینند بیماری که وارد بیمارستان مهدی‌شهر می‌شود با هزاران مشکل بر می‌گردد، چه کسی باید پاسخگو و پیگیر این کار باشد؟

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرماید انبوه جوانان رشد یافته با روحیه انقلابی و آماده جهاد برای کشور، ثروت عظیم هستند، ابراز داشت: هیچ اندوخته‌های قابل قیاس با این ثروت نیست نزدیک دو دهه است که رستاخیز علمی در کشور آغاز شده است و ایران یازده برابر شتاب علم متوسط جهان پیش رفت که برای دشمن نا امید کننده است ما این حرکت را آغاز و با شتاب پیش می‌رویم تا عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم.

بارانی با بیان اینکه استکبار در اخبار خود این هفته منتشر کرد که ایران تولید و صدور سلاح به روسیه را پیمان بسته است، تصریح کر: این افتخار بزرگی که جمهوری اسلامی کسب کرد آن روزی که سیم خاردار را باید از غرب وارد می‌کردیم دو ابرقدرت شرق و غرب وجود داشت امروز داریم به یکی از آنها سلاح و پهپاد می‌دهیم این پیشرفت عظیمی که جوانان با کار شبانه روزی خود شکل دادند.

وی ضمن تاکید بر اینکه امروز ایران قدرت برتر نظامی در منطقه است که ایران هزاران فروند پهباد در اختیار دارد، افزود: ایران در صدر تولید موشک پیشرفته است و به راحتی می‌تواند اسرائیل را اگر تکان بخورد مورد هدف قرار دهند و از زمین محو کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها