دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع):

حضرت محمد(ص)واسطه رسیدن فیض الهی برای تمامی پیامبران است

آیت‌الله رمضانی با تأکید بر لزوم توجه تمام جوامع بشری به ویژگی‌های پیامبر اکرم (ص) در تمامی ابعاد گفت: وجود پیامبر اکرم (ص) را واسطه رسیدن فیض الهی برای تمامی پیامبران است.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۸۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) صبح امروز در مراسم روز هشتم ماه محرم در صحن بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت با بیان اینکه انبیای الهی آمدند تا راه سعادت را به انسان‌ها نشان‌دهند، اظهار کرد: همه انبیای الهی به عنوان واسطه‌ای میان انسان‌ها و خداوند متعال هستند. 

وی با تأکید بر لزوم توجه تمام جوامع بشری به ویژگی‌های پیامبر اکرم (ص) در تمامی ابعاد گفت: پیامبر اکرم (ص) به دلیل داشتن جایگاه معنوی و اخلاقی خود واسطه بین بشر و خداوند در خوبی‌ها و رفع حاجات است. 

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) وجود پیامبر اکرم (ص) را واسطه رسیدن فیض الهی برای تمامی پیامبران دانست و افزود: خداوند در قرآن کریم تنها به نام پیامبر اکرم (ص) قسم یاد کرده که این امر نشان می‌دهد پیامبر اکرم (ص) رحمتی بزرگ برای همه عوالم و عالمیان است. 

رمضانی با اشاره به آثار و فواید بیشمار فرستادن صلوات در دنیا و آخرت بیان کرد: از فواید دنیوی فرستادن صلوات همراه با توجه، برطرف کننده حاجات انسان، پاک‌کننده اعمال ناشایست و از بین بردن فقر است. 

وی با تأکید بر توجه به آثار فرستادن صلوات در بین مسلمانان گفت: بهره‌مندی از شفاعت پیامبر اکرم (ص)، برابری با تسبیح و تکبیر خداوند، کفاره و محو گناهان، بهره‌مندی از ثواب ۷۲ شهید، از آثار دنیوی ذکر صلوات عنوان شده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار