همزمان با سراسر کشور برگزارشد؛

سوگواره احلی من العسل در شهرستان فارسان

همزمان با سراسر کشور سوگواره احلی من العسل با حضور نوجوانان و دانش آموزان پر شور فارسانی در مصلای امام حسین علیه السلام شهر فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۲۸
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بنابر سنت دیرینه سوگواران و عاشورائیان یکی از روزهای دهه محرم را به حضرت قاسم علیه السلام نوجوان و شیرمرد امام حسن علیه السلام اختصاص داده اند و برای این نوجوان بصیر و شجاع عزاداری می کنند، نوجوانی که حتی با وجود کوچک بودن جثه و سن پایین بازهم دست از یاری امام زمان ارواحنافداه خویش برنداشت و در راه یاری امام زمان خود مرگ را از عسل شیرین تر می دانست.

نوجوانان و جوانان فارسانی به پیروی و تأسی از این امام زاده دلاور سوگواره احلی من العسل را در محل مصلی امام حسین علیه السلام شهرستان فارسان برگزار و بر مصائب حضرت اباعبدالله الحسین  علیه السلام اشک ماتم ریختند.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در حاشیه این مراسم گفت: برنامه احلی من العسل با همکاری اداره آموزش و پرورش، پایگاه های مقاومت بسیج دانش آموزی شهر فارسان برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار علیرضا عربی ادامه داد: برگزاری سوگواره احلی من العسل فارغ از چارچوب های سازمانی است و همه حاضرین در ستاد برنامه ریزی با دل و جان در این کار ورود پیدا می کنند، امید است این کار هدفمند و اثرگذار با یک شور آغاز و به یک شعور در جامعه هدف ختم شود.

ارسال نظرات