آیت‌الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه معنای واقعی واقعه عاشورا تسلیم نشدن در برابر قدرت شیطانی آن زمان است اضافه کرد: نباید دست تسلیم و ذلت به سوی استکبار دراز کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۶۹
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

پیام واقعی عاشورا  تسلیم نشدن در برابر قدرت شیطانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی  نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، در مراسم وداع با شهیدان مدافع حرم سردار «رحیم کابلی»، «مصطفی تاش‌موسی» و «محمدامین کریمیان» که شامگاه جمعه هشتم ماه محرم، در بوستان ولایت ساری با حضور سردار قاآنی فرمانده نیروی سپاه قدس برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و تبریک به مناسبت بازگشت پیکر‌های شهدای تازه تفحص‌شده از سوریه به حضور باشکوه عزاداران حسینی اشاره کرد و گفت: این حضور به‌عنوان تجلیل از این سه شهید والامقام شایسته تقدیر و ارزشمند است.

پیام واقعی عاشورا  تسلیم نشدن در برابر قدرت شیطانی است
امام جمعه ساری به جمله معروف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ما ملت امام حسینیم» هم اشاره کرد و افزود: پیام اصلی و اساسی سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) این  که من دست ذلت و بیعت به ستمکاری مانند یزید نخواهم داد.

آیت‌الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه معنای واقعی واقعه عاشورا  تسلیم نشدن در برابر قدرت شیطانی مستکبران آن زمان  است اضافه کرد: نباید دست تسلیم و ذلت به سوی استکبار دراز کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این مطلب که  باید در حین عزاداری به پیام و درس‌های عاشورا توجه کنیم، تصریح کرد: در تجربه‌های گذشته دشمنان به دفعات متعدد نقض عهد کردند که نباید آن را  فراوش کنیم،

به گفته آیت الله محمدی لائینی  راه عزت، راه شهدا و امامین انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها