خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ:

فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها از مهمترین موارد در کاهش اعتیاد است

همدان-فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب به خانواده‌ها نسبت به آثار سوء مصرف مواد مخدر  از مهمترین موارد در کاهش اعتیاد است.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۷۷
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسلم غلامی در جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان کبودراهنگ خواستار شناسایی نقاط آسیب‌دیده و در معرض خطر از مواد مخدر در روستاها و شهرها برای جلوگیری از گسترش آن شد و بر لزوم افزایش توانمندی‌ها و آگاه‌سازی خانواده‌ها و جوانان تأکید کرد.

وی گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت مردم و مسئولان در تمام حوزه‌ها است؛ همچنین فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب به خانواده‌ها نسبت به آثار سوء مصرف مواد مخدر  از مهمترین موارد در کاهش اعتیاد است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان نیز با اشاره به اینکه سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در حوزه اعتیاد و مواد مخدر در سند چشم انداز ۲۰ ساله و در برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و ماده ۸۰ به روشنی بیان شده است، افزود: شورای هماهنگی به صورت قانونمند و ساختارمند در کشور شکل گرفته است.

حمزه عبدکوند با بیان اینکه پرداختن به این حوزه مهم است، بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمود نجات یک فرد معتاد نجات جامعه است، پس هرکدام از ما باید بتوانیم یک فرد گرفتار از اعتیاد را نجات دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار