خبرهای داغ:
همدان-نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث معدن مس واقع در بخش خزل که از لحاظ کیفیت و خلوص از مس منطقه کرمان نیز با کیفیت‌تر است می‌توان بیش از ۲ هزار اشتغال ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۹۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا شهبازی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی، تحریم‌ها و بیماری کرونا اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است.

وی افزود: انرژی مدیران از حواشی و اختلاف‌ها به سمت تعامل و ‌وحدت هدایت شود تا خروجی بهتری را در توسعه شهرستان شاهد باشیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران و خبرنگاران شهرستان تاکید کرد: صاحبان حواشی را طرد کنید! ولی مشکلات و واقعیت‌های شهرستان را انعکاس دهید.

وی افزود: با این اعتبارات قطره چکانی نمی‌توان پروژه‌های شهرستان را پیش برد به عنوان نمونه بحث بحران آب و آبیاری باغات و زمین‌های کشاورزی، آب به بسیاری از باغات شهر و حتی روستاها نمی‌رسد و خشک شده‌اند و مردم از این موضوع گلایه دارند و تجمع می‌کنند.

شهبازی عنوان کرد: از طریق ماده ۵۶ برای سد گرین ۱۷۶ میلیارد تومان اعتبار جذب شده و این پروژه مشکلی برای ادامه کار ندارد و می‌تواند بخش زیادی از بحران آب شهرستان را حل کند.

وی تصریح کرد: مشکلات راه‌های مواصلاتی شهرستان از جمله محور فیروزان و آورزمان به طور جدی در حال پیگیری و انجام است چرا در گذشته بدون اعتبار پروژه راه نهاوند به گیان و دیگر محورهای روستایی را کلنگ‌زنی کردند؟!

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث بیمارستان‌های نهاوند یکی از ظلم‌هایی که به نهاوند شده این است که نباید بیمارستانی که هنوز تکمیل نشده افتتاح شود، بعضی‌ها از گفتن این موضوع بدشان می‌آمد، بنده می‌گویم این موضوع انتقاد نیست، درد دل است؛ بیمارستان زمانی باید افتتاح می‌شد که همه امکانات آن فراهم و تامین می‌شد اما متاسفانه در نهاوند به خاطر تبلیغات نیمه کاره بیمارستان را افتتاح کردند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات اصلی شهرستان بتنی کردن نهرهای خاکی و سنتی در حوزه کشاورزی است که به همین خاطر در سفر رئیس جمهور به استان از وزیر جهادکشاورزی به عنوان نماینده دولت دعوت کردیم به نهاوند سفر کنند تا این مشکلات را پیگیری کند.

شهبازی گفت: از مدیریت ارشد استان به خاطر شهرستان گله دارم به عنوان مثال مشکل معدن سد به خاطر ساخت سد یکسال است که در حال پیگیری هستیم اما خود مدیران استان اجازه نمی‌دهند به طور موقت استفاده از معدن صورت بگیرد.

وی بیان داشت: مشکلات حوزه آموزش و پرورش و مدارس شهرستان را از طریق بنیاد برکت و خیرین در حال پیگیری هستیم و خبرهای خوشی در راه است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به ذخایر موجود معدنی در شهرستان، با احداث معدن مس واقع در بخش خزل که از لحاظ کیفیت و خلوص از مس منطقه کرمان نیز با کیفیت‌تر است می‌توان بیش از ۲ هزار اشتغال ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: از همه وزارتخانه برای شهرستان امکانات و اعتبارات گرفته‌ایم، مدیران شهرستان اصلا نگران کمی اعتبارات بودجه دستگاه‌های خود نباشند با تلاش، پیگیری و تعامل می‌توان فراوان‌تر از اعتبارات مصوب جذب کنیم.

شهبازی بیان کرد: از مردم و مدیران شهرستان تقاضا دارم با تشویق سرمایه‌گذار و رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذار برای ایجاد توسعه و اشتغال شهرستان تلاش کنند.

ایجاد ۲ هزار اشتغال با احداث معدن مس در خزل/ صاحبان تفرقه و حواشی در شهرستان را طرد کنید

انتهای پیام/

ارسال نظرات