خبرهای داغ:
مسوول هیئت رزمندگان استان قزوین؛  

دهه اول محرم در محل هیئت رزمندگان قزوین به مدت ده شب در حال برگزاری است

سرهنگ مددخانی گفت: به همت هیات رزمندگان و با همکاری خیرین و فعالین فرهنگی، دهه اول محرم با محوریت اجرای مراسم در دو وعده صبح و شب در محل هیأت رزمندگان قزوین در حال برگزاری است.  
کد خبر: ۹۴۴۹۷۷۰
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

قزوین_حجت مددخانی مسوول هیئت رزمندگان استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: مراسم دهه اول محرم در هیأت رزمندگان قزوین، همچون سال های گذشته در دو وعده صبح و شب ها به مدت ده شب در محل محوطه حسینیه هیات رزمندگان برگزار می شود. 

وی گفت: این مراسم صبح ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ و شب ها بعد از نماز مغرب و با سخنران حجت الاسلام برادران از کارشناسان و اساتید حوره علمیه قم برگزار می شود و مراسم مداحی و عزاداری با نوای ذاکرین اهل بیت(ع) برگزار می شود.

مددخانی عنوان کرد: از برنامه های جانبی این هیات می توان به برپایی مهدکودک حسینی و فروش محصولات فرهنگی و کتاب، مشاوره خواهران می توان اشاره کرد.

وی افزود: همچنین در این مکان همچون سال های گذشته زیارت ناحیه مقدسه با حضور پرشور دلسوختگان حسینی در عصر روز عاشورا با نواحی ذاکرین اهل بیت قرائت می شود. 

مددخانی گفت: صبح ها و شب ها پس از پایان مراسم از عزاداران با اطعام حسینی پذیرایی می شود که هزینه برگزاری مراسم و اطعام حسینی هم صبح و هم شب از محل کمک های مردمی است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار