خبرهای داغ:
جهت پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی از قبیل مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر ،خودکشی، طلاق و تشویق به ازدواج رزمایش سفیران مهر طرح ناصحین با رمز یا زینب کبری(ع) برگزار شد
کد خبر: ۹۴۴۹۷۸۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

سرگرد پاسدار عبدالله رفیع نژاد معاونت اجتماعی سپاه شهرستان در این زمینه افزود: در این رزمایش ۵۰۰ نسخه بروشور با موضوع حجاب و عفاف از دیدگاه قرآن‌ ، شهدا و اهلبیت و اهدا ۲۰ عدد مقنعه و۳۰جفت ساقدست ، گل و شیرینی به بانوان اهدا شد.

وی افزود: دراین رزمایش ۱۰ گروه ۵ نفره از خواهران به عنوان ناصحین(تذکر لسانی عفاف و حجاب) در سطح شهرستان مستقر شدند وضمن تشویق بانوان باحجاب نسبت به بانوان با پوشش نامناسب مشاوره و امر به معروف و نهی از منکر کردند.


سرگرد رفیع نژاد خاطر نشان کرد: مرحله اول این رزمایش در دهه ولایت به مدت ۱۰ روز اجرا شد که با استقبال مردمی همراه بود و به صورت نامحسوس نیز از ادارات شهرستان بازدید به عمل آمد و در صورت لزوم تذکراتی داده شد.

یادآور میشویم که معاونت اجتماعی سپاه شهرستان در جهت پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی از قبیل ؛ مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر ،خودکشی، طلاق، تشویق به ازدواج،خدمات دهی به حاشیه نشینی وکاهش فقر،مطالبه گری از مسئولین واجرای میزخدمت و پاسخگویی به رفع مشکلات مردم اقدام مینماید

ارسال نظرات
پر بیننده ها