خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه:

عاشورا فرصتی برای بصیرت افزایی است

هفتمین روز عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام)همراه با سخنرانی حجت الاسلام بیات در جمع کارکنان رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۴۹۸۹۹
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، هفتمین روز عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام) همراه با سخنرانی حجت الاسلام بیات در جمع کارکنان رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.

حجت الااسلام بیات سخنرانی خود را به روضه امام حسین(علیه السلام) قرار داد وگفت: در کتاب کامل الزیاره آمده که موقع تولد امام حسین(علیه السلام)در روز سوم شعبان خداوند روضه عاشورا را ابتدا برای پیامبر عظیم الشان خواند وسپس پیامبربرای دخترش فاطمه این روضه را خواند.

 این سحنران افزود:در همین کتاب آمده که از ابتدای خلقت حضرت آدم تا خاتم روضه امام حسین(علیه السلام) ویاران با وفایش توسط خداوند برای پیامبران خوانده شده است وتمامی پیامبران برای مصیبت آقا اباعبدالله الحسین(علیه السلام)  گریه کرده اند.

گفتنی است که این مراسم با قرائت زیارت عاشورا شروع و در پایان کربلایی داستان پور با نوای گرم خود به نوحه خوانی وسینه زنی برای امام حسین(علیه السلام)  ویاران با وفایش پرداخت.

ارسال نظرات