دیدار مسئول بسیج مساجد و محلات کشور با رزمندگان در لردگان

همزمان با ایام محرم و سوگواری امام حسین (علیه السلام) سردار حیدر بابااحمدی با رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان لردگان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۱۲۷
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

دیدار مسئول بسیج مساجد و محلات کشور با رزمندگان در لردگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان گفت: همزمان با ایام سوگواری امام حسین (ع) و با حضور سردار حیدر بابااحمدی مسئول بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج کشور، با تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این شهرستان دیدار شد.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی ادامه داد: در این دیدار صمیمی ضمن بازدید از وضعیت زندگی و معیشت رزمندگان، خواسته ها آنها شنیده و تلاش برای رفع مشکلات آنها انجام خواهد شد.

سردار حیدر بابااحمدی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس بهترین زمان عمر خود را صرف دفاع از نظام و کشور کردند و از لذت های دنیوی دست کشیدند و در راه امام حسین (علیه السلام) برای دفاع از اسلام محمدی (ص) گام به جبهه های حق علیه باطل نهادند.

مسئول بسیج مساجد و محلات سازن بسیج کشور ادامه داد: امروز جامعه قدردان زحمات و رشادت های این رزمندگان می باشد و نفس پاک و الهی این رزمندگان و شهدا است که کشور اسلام یایران را توانست در مقابل گرگ های درنده منطقه و جهان حفظ نماید.

رسیدگی به مشکلات و خواسته های رزمندگان از دیگر برنامه های این دیدار بود.

ارسال نظرات