خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج؛
حجت الاسلام عدالتی گفت: امروز مسوولیت خبرنگاران سخت و سنگین است و وضعیت کشور به گونه ای است که هجمه های فرهنگی زیادی بر جامعه اسلامی وارد است. لذا پردازش مولفه مهم جهاد تبیین از سوی رسانه ها، گام مهمی در بیان واقعیات و شکستن هجمه های دشمن است.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۴۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج که به همراه سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز صورت گرفت، ضمن تقدیر از خبرگزاری بسیج در انتشار اخبار سپاه و بسیج و با اشاره به نقش برجسته رسانه ها در آگاهی سازی و رسیدگی به مطالبات بیان کرد: سبک عاشورایی و حسینی را باید بیاموزیم که این سبک برپایه فلسفه اسلامی است. سبک عاشورایی امام حسین(ع)، سبک دین و زندگی سالم است که نیاز امروز کشور است.

 

وی گفت: اگر مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین سخن می گویند به سبک عاشورایی باز می گردد. عده ای در سال ۶۱ هجری از جریان کربلا و امام خود گذشتند چرا که سخنان امام زمان خود را نشنیدند.

 

حجت الاسلام عدالتی عنوان کرد: جهادتبیین دغدغه سال های گذشته تا امروز رهبر انقلاب است و با توجه به عملکرد برخی مسوولان و مدیران که کار به نحو احسن انجام نمی دهند، ایشان وارد عمل شده و جهاد تبیین را بیان کردند و اهمیت توجه به آن را بیان کردند.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز اضافه کرد؛ امروز متاسفانه دغدغه های زیادی در جامعه وجود دارد و اگر جهاد تبیین صورت می گرفت امروز مشکلات اقتصادی، سیاسی فرهنگی و غیره بوجود نمی آمد. در حوزه اقتصاد مشکل داریم بیان که گاها غفلت مدیران موجب ایجاد مشکلات اقتصادی شده و این مشکلات نتیجه دولت های قبلی است و لازم است تا جراحی اقتصادی دولت برای رفع مشکلاتی که از سال های قبل به جا مانده، به درستی تبیین شود.

 

وی در پایان اضافه کرد: اگر بخواهیم سبک زندگی حسینی داشته باشیم و در مکتب حسین به بیان اهداف ایشان بپردازیم باید همه باهم تلاش کنیم. امروز مسوولیت خبرنگاران سخت و سنگین است امروز وضعیت کشور به گونه ای است که هجمه های فرهنگی زیادی بر جامعه اسلامی وارد این و پردازش مولفه مهم جهاد تبیین از سوی رسانه ها، گام مهمی در بیان واقعیات و شکستن هجمه های دشمن است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها