خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه نهاوند بااشاره به اینکه خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند،گفت: رسانه‌ها در جهادتبیین و در روشنگری و امیدآفرینی و باطل کردن شبهه‌ها و توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی بسیار اثرگذار هستند.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۵۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی اظهار داشت: یکی از شاه‌کلیدهای زیارت عاشورا «أَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُودِ» است و ما شیعیان معتقدیم که معصومین(ع) و اولیای الهی به خصوص امام حسین (ع) دارای مقام شفاعت هستند به همین دلیل در زیارتنامه‌هاى حسینى به کرار از خداوند به وسیله آن حضرت تقاضاى شفاعت مى‌کنیم .

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات یکساله اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها می‌توانند در امیدآفرینی نقش اثرگذاری داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: رسانه‌ها ظرفیت‌های زیادی دارند که در حوزه مطالبه‌گری از مسئولان باید از ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی افزود: در رفع مشکلات مردم شهرستان نقش رسانه‌ها بسیار مهم است و مدیران باید پاسخگوی رسانه‌ها به عنوان نمایندگان مردم باشند‌.

مختاری تصریح کرد: خبرها و گزارش‌های رسانه‌ها در رفع کمبودها با اهمیت است و گزارش کارهای انجام شده هم باعث امیدآفرینی می‌شود.

وی افزود: در موضوعات مختلف رسانه‌ها می‌توانند در قالب هیئت اندیشه‌ورز مشکلات مردم را بررسی و پیگیری‌های لازم را از مسئولان‌ داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه‌ با اشاره به اینکه خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند، بیان داشت: رسانه‌ها در جهاد تبیین و در روشنگری و امیدآفرینی و باطل کردن شبهه‌ها و توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی بسیار اثرگذار هستند.

وی ادامه داد: امروز جنگ در فضای مجازی است و به همین دلیل رهبر انقلاب بر موضوع جنگ نرم و جهاد تبیین تاکید دارند.

مختاری گفت: خبررسانی صحیح و به موقع و روایت اول بسیار مهم است و اجازه شبهه افکنی را از رسانه‌های معاند می‌گیرد و این موضوع خیلی مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات