خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سرنوشت انسان در دست رسانه ها است، اگر کار رسانه ای درست انجام شود انسان می تواند به همه کمالات برسد.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۹۷
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مدیران رسانه‌ها و تعدادی از خبرنگاران استان به مناسبت روز خبرنگار، گفت: انسان یک فرصت بیشتر ندارد و زندگی تکرار نمی‌شود، انسان باید ورق سرنوشت و هویتش را به دست قدرت خود پر کند و تمام سرمایه اش همین است و ضایع و یا بارور شدن آن بر عهده خود انسان قرار دارد.

وی به بیان عوامل موثر بر روی سرنوشت انسان پرداخت و توضیح داد: از جمله این عوامل می‌توان به وراثت، تربیت، محیط جامعه، خانه و خانواده اشاره کرد و انسان خودش را با این موضوعات تطبیق می‌کند و برای انسان تصمیم ساز هستند.

آیت الله عبادی با بیان این که رسانه‌ها و اخبار از عواملی است که سرنوشت انسان را تغییر می‌دهد، افزود: واقعه عاشورا محصول خبر‌های بزرگ و هدفمند و دروغ ساز بوده است چرا که شرایطی را در ۲۰ سال ایجاد کردند که فرزندان پیامبر (ص) را به شهادت برسانند و فرزندان پیامبر گرامی اسلام (ص) را با اخبار دروغ به عنوان خارجی معرفی کردند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان تمام اندیشه است، ادامه داد: انسان می‌تواند تا مقام خداگونه شدن جلو برود و راه و الگو و فرمولی برای آن وجود دارد و بدون ابزار نمی‌شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کار رسانه‌ای اگر درست انجام شود انسان به همه کمالات می‌تواند برسد، افزود: اگر تحریف ایجاد شود بشر از راه اصلی منحرف می‌شود.

 

وی اظهار داشت: کار رسانه پراهمیت است و در بُعد مثبت بهترین کار و در بُعد منفی بدترین کار محسوب می‌شود.


نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی توصیه کرد: این امانت خدا و مردم را در جهت سازنده و برای رشد، کمال و نجات انسان به کار بگیرید و کسانی که کارشان تحریف و دروغ است و ظالم را به جای مظلوم رقم می‌زنند بدترین خیانت را به خود، خدا و انسان می‌کنند.

همچنین در این دیدار سجاد رضایی مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) گفت: خبرنگاران طلایه داران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند.

وی بیان کرد: امسال ۱۷ مرداد روز خبرنگار با عاشورای حسینی و آغاز تبیین گری حضرت زینب (س) همزمان شده است.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) افزود: دستور کار اصلی فرمان مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین» است و رسانه‌ها به عنوان مجاهدان خط مقدم این عرصه باید فعالیت کنند و تاکنون حضور چشمگیری داشته اند.

رضایی افزود: هدف اصلی مجموعه بسیج رسانه تشکیل جبهه متحد رسانه‌های انقلابی است که هم افزایی خوبی بین رسانه‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سه اولویت در جهاد تبیین وجود دارد، افزود: بحث بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی، انعکاس اصول انقلاب اسلامی و شکستن هیمنه پوشالی غرب از جمله این موضوعات است. یکی از موضوعات جدی این است که سبک زندگی غربی در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف را مردم مشاهده می‌کنند و ما باید خیانت‌ها و جنایت‌های غرب را برای مردم بازگویی کنیم.

وی گفت: متاسفانه این فضای غرب زده در کشور طی چند سال اخیر رشد کرده است و نیاز به شکستی عمیق دارد تا شاهد شکستن هیمنه پوشالی غرب باشیم و این موضوع مستلزم وحدت و اتحاد رسانه‌های مختلف است.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها