خبرهای داغ:
یادداشت خبرنگار/خبرنگاران بیرق دار جهاد تبیین جبهه اسلام 
در روزگاری که زر و زور و تزویر دام های شیطانی پیش پای شما هستند، کسانی می مانند که بتوانند زینبی عمل کنند و در جاده لغزنده حقیقت کسانی که در دام شیطان گرفتار شوند می توانند در این جنگ رسانه، مسیر حق را به انحراف بکشانند.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۴۰
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

بسم الله الرحمن الرحیم 

در تمام عالم وقتی با قشر خبرنگار ارتباط برقرار می کنند اولین گزینه تکریم و احترام و تعامل با وی است و این واقعیت، حقیقت ماجرا نیست. سیاستمداران جهان خبرنگاران را آنگونه می خواهند که خود تفسیرگوی آنان باشند و این همان مقطع حساس استقلال شغل خبرنگاری است که تفاوت حقیقت و واقعیت در تعریف و کارکرد را در این شغل بیش از پیش عیان می کند.

 

ولی اسلام نگاهی متفاوت با این مساله دارد و آن حریت و آزادگی و تکلیف مداری است. تقارن واقعه عاشورا با روز خبرنگار و به تاسی از رفتار عقیله بنی هاشم می تواند برایمان درسی باشد که در نبرد حقیقت و واقعیت آن چیزی می ماند که حقیقت است.

 

آری حقانیت حسین و پیروزی خون بر شمشیر، روشن است. آن هم در هیاهوی قدرت رسانه ای روز امويان همانانی که کار را به جایی رساندند که در جنگ تحریف برای احیای اسلام(اموی) حسین (ع)باید به مسلخ برود.

 

ارزش خبر به وقایع رخ داده و نحوه انتقال مطلب است که در خط مقدم جنگ رسانه و مبارزه با تحریف خبرنگاران می توانند بیرق دار جهاد تبیین جبهه اسلام باشند.

 

همان گونه که در سال ۶۱ هجري قمري تمام هدف دشمن حذف امام بوده و می خواست تک و تنها بماند و به تأسی از واژه راهبردی «کل يوم عاشورا و کل أرض کربلا» هم اکنون نیز هدف جبهه استکبار همان است "حذف امام زمانه".

 

در روزگاری که زر و زور و تزویر دام های شیطانی پیش پای شما هستند، کسانی می مانند که بتوانند زینبی عمل کنند و در جاده لغزنده حقیقت کسانی که در دام شیطان گرفتار شوند می توانند در این جنگ رسانه، مسیر حق را به انحراف بکشانند.

 

در ایامی که هشتک ها حکم امضای راهبری دارند، اعلام مواضع، عکسها، قلم ها و نحوه انتقال مطلب محیط پیرامونی می تواند در نبرد همیشگی توحید و شرک نقش داشته باشد.

 

بیرق داران عرصه رسانه! در تعمیق بصیرت و تکلیف مداری مردمان جامعه‌ باید مثل شاتر های لنز دوربین هایتان رفتار کنید، اگر برای خیلی ها تفاوت شب عاشورا و روز عاشورا "مکن ای صبح طلوع" برای امامشان باشد، شما باید تبیین گر مواضع امام در بین صالحان و اشقیا باشید.

 

و سخن آخر اینکه از دشمن چیزی جز دشمنی انتظار نیست ولی انتظار حداقلی از شما این است که خط قزمزتان نداشتن "مخرج مشترک"با خط رسانه ای دشمن باشد.

 

واین می تواند تمییز دهنده جریان همسو وغیر همسو باشد. نکند مکر بنی ساعده تکرار شود، که علی در قفس خانه گرفتار شود.

 

اکبر_همتی

عاشورای ۱۴۰۱ شمسی

ارسال نظرات
پر بیننده ها