یکی از کارشناسان مذهبی سپاه میانه:

نتیجه جهل و عناد با خدا، بطلان ایمان است

تبریز- یکی از کارشناسان مذهبی سپاه میانه در مراسم عزاداری سومین روز شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) مهمترین دعوت آن حضرت در روز عاشورا را دعوت به توحید دانسته و متذکر شد: نتیجه جهل و عناد با خدا، بطلان ایمان است.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۵۹
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عادل ابراهیم نژاد در جمع کارکنان سپاه میانه، حرکت در مسیر نور و روشنایی را ثمره آگاهی و بصیرت عنوان کرد و اظهار داشت: امام حسین علیه السلام، چراغ هدایت و کشتی نجات بشر است به گونه‌ای که حتی تا لحظه شهادت از دعوت به توحید، عدالتخواهی و ظلم ستیزی، لحظه ای کوتاهی نمی کند و از هر فرصتی برای هدایت و نجات انسان ها و قاتلین خود از گرداب هلاکت و گمراهی می کوشد.

   وی با بیان اینکه ایمان و کفر و ظلمت و نور با هم سازگاری ندارند و هر کس به دنبال هدایت و سعادت است باید مسیر ولایت را در پیش گیرد، افزود: امام کشی یکی از آثار و نتایج کفر و عناد با خداست چرا که کفر و عناد با خدا، نور ایمان را از قلب خارج کرده و تاریکی، قساوت و جهل را جایگزین آن می کند.

   آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت زین العابدین(ع) و سومین روز شهادت امام حسین(ع) و یارانش، در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار