خبرهای داغ:
در کمیته برنامه ریزی اجلاسیه ملی جهادگران مطرح شد؛

تبیین جهاد خدمت با همکاری رسانه ملی

در راستای برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس، جهاد خدمت با همکاری رسانه ملی تبیین می شود.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۱۱
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، روشن فرماندار شهرستان فردوس در کمیته برنامه ریزی پوشش تصویری و رسانه‌ای اجلاسیه ملی جهادگران با بیان اینکه همایش اجلاسیه ملی جهاد گران در سطح کشوری برگزار خواهد شد، گفت: انتظار داریم رسانه‌ها جهت آماده کردن فضای اجتماعی و افکار عمومی استان پای کار باشند.

روشن گفت: باید از تمام ظرفیت‌های استان و شهرستان استفاده شود تا بتوانیم این اقدام ملی و بزرگ را به عنوان مبدا اردو‌های جهادی ماندگار کنیم و هر ساله با برگزاری همایش‌ها و یادواره‌ها در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم استان و شهرستان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و عمرانی برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر حضور نخبگان و جهادگران از ابتدای ماه صفر مداحان و سخنرانان کشوری در سطح شهرستان برنامه‌های متفاوتی خواهد داشت، گفت: خواستار پوشش زنده این مراسمات توسط  صدا و سیمای خراسان جنوبی شد.

سرهنگ فاطمی نسب دبیر همایش اجلاسیه ملی جهادگران گفت: باید از این فرصت نهایت استفاده را در راستای توانمندسازی شهرستان و استان ببریم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فردوس همچنین در این نشست گفت: باید روی گفتمان‌سازی مبدا اردو‌های جهادی از شهرستان فردوس تمرکز کنیم و در راستای تبیین جهاد خدمت در طول سال برنامه‌های متفاوتی را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

هنری مسئول بسیج سازندگی استان هم از برگزاری نمایشگاه اختصاصی اقتصاد مقاومتی در سه حوزه مشاغل و صندوق‌های خرد، طرح‌های دانش بنیان و حوزه  پتانسیل‌های منطقه در حوزه اقتصاد خبر داد.

آینه دار مدیر کل صدا و سیمای استان هم از اهمیت برگزاری این همایش گفت: مسئولین استان و شهرستان  باید با تمام توان برای برگزاری این همایش پای کار باشند و برای افق‌های بلند مدت، پیرامون این همایش و این حرکت جهادی رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
آینه دار همچنین گفت: فضای رسانه‌ای استان باید جهت تبیین و اطلاع رسانی اهداف این همایش در راستای جهاد خدمت بیش از پیش فعال شوند.

وی خواستار ثبت این روز به عنوان مبدا اردو‌های جهادی در تقویم رسمی کشور شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: ۱۴ شهریور نباید به عنوان پایان این همایش در نظر گرفته شود بلکه باید در سطح ملی مطالبه گری و حتی خدمت‌رسانی به استان و شهرستان مد نظر باشد و برنامه ریزی‌های لازم به طور مداوم صورت گیرد و جلسات ماهیانه برای برگزاری این همایش در سال‌های آینده برگزار شود.

آینه دار گفت: حوزه رسانه نقش موثری در تبیین جهاد خدمت دارد، لذا باید تولید محتوا‌های متفاوت در راستای جهاد خدمت را در دستور کار قرار دهیم و از توانایی‌های حوزه فرهنگ و ارشاد استان بهره کامل را ببریم.

وی گفت: اگر در حوزه‌های مختلف فرهنگی  بخوبی  از ظرفیت‌ها شهرستان و استان برای انعکاس رسانه‌ایی و تبیین جهاد خدمت و اهداف این همایش  بهره بگیریم، یقینا دستاورد‌های مطلوبی حتی برای افق‌های طولانی مدت در جهت توانمندسازی  شهرستان و استان خواهیم داشت.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: از مسئولین شهرستان انتظار داریم در جهت تولید و تهیه محتوا پیرامون این همایش و خاطرات حضور حضرت آقا در شهرستان و کمک به زلزله زدگان همتی بیشتر داشته باشند تا بتوانیم در روز‌های پیش رو و حتی ایام برگزاری همایش برنامه‌های پربار‌تر و بیشتری بر روی آنتن و فضای مجازی منتشر کنیم.

آینه دار همچنین از تهیه  سه تیزر، چند برنامه زنده و  مستند  تولیدی پیرامون جهاد خدمت و خاطرات حضور رهبر انقلاب در شهرستان فردوس خبر داد

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار