خبرهای داغ:
سردار آتانی با اشاره به برخی جسارتی های بی پایه نسبت به جایگاه شهید سرافراز سرلشگر همدانی گفت: جسارتی شد به سرلشکر همدانی، او سردار بی افتخار نیست بلکه سرداری با افتخارات فراوان است. به قله افتخار ما اهانت شده است به قله خیالی آنها خواهیم زد
کد خبر: ۹۴۵۰۴۲۷
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

 

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در گردهمایی خبرنگاران عاشورایی و زینبی و تجلیل از خبرنگاران برتر مطالبه گری، استکبارستیزی و فعالان حوزه سپاه و بسیج که ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه استان در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: با رسانه قدرتمند ارتباط بین مردم و مسئولان میسر خواهد شد لذا باید در مکتب عاشورا و راه حسین بن علی(ع) با بصیرت حرکت کنیم.

نگذارید انقلاب عاشورایی در توقفگاه زمان بماند

وی تصریح کرد: زمانی که ابا عبدالله الحسین، حج نیمه تمام را رها کرد برای جنگ خروج نکرد بلکه در منزلگاه های مختلف که متوقف شد با کاروان ها و مردم چهره به چهره صحبت می کرد و صیقل شمشیر به رخ کسی نکشید و برای مردم تبیین می کرد که چرا بیعت با ظلم را نمی پذیرد.

سردار آتانی افزود: روز واقعه در کربلا قطعه ای از زندگی ابا عبدالله(ع) بوده و نباید در آن نیمروز حادثه بمانیم. انقلاب جنس عاشوراست و نگذارید در توقفگاه زمان بمانیم. ما از عاشورای ۸۸ عبور کردیم و خاکریزها را پشت سر گذاشتیم و افق آینده سربازان ولایت ریشه کردن رژیم غاصب فلسطینی است.

فتنه۸۸ جنگ بین قبیله حق و باطل

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن تقبیح توهین به سردار بزرگ اسلام شهید حسین همدانی توسط میر فتنه گفت: این پیر مفلوک هنوز عقده عاشورای ۸۸ را دارد. فتنه ۸۸ هرگز دعوای خانواده هاشمی با دیگران نبود بلکه دعوا بین قبیله حق و باطل بود. آنان که در روز عاشورا بیانیه دادند و به خیمه ابا عبدالله(ع) حمله کردند، حرمت ها را شکستند و ریزش های زیادی را برای انقلاب رقم زدند. امروز در اوج وقاحت طلبکار انقلاب و مردم هستند.

با عاشورا می توان به پیشرفت های محال رسید

سردار آتانی اظهار کرد: اگر زینب کبری(س) در همان ابتدا مسئولیت جامعه را برای روشنگری به عهده نمی گرفت همه چیز تمام شده بود. دوستداران عاشورا زمین جدید برای مقابله با کفر خلق می کنند. امام زمین جدید برای مبارزه تعریف می کرد و امام سال ۴۲، تسخیر لانه جاسوسی، بیت المقدس، پاوه، کربلای ۵ و قطعنامه ۵۹۸ متفاوت است و با عاشورا می توان به پیشرفت های محال رسید و باید به قافله امام عاشورا برسیم، عاشورا محضر زنده شدن امت و بشریت است.

چهره شما خبرنگاران تجسم انقلاب باشد

وی بیان کرد: عملکرد اصحاب رسانه باید به گونه ای باشد که آن را با پول، اسب و شمشیر مانند عبدالله بن حر جوفی مقایسه نکنند تا هرجا شما خبرنگاران را دیدند باید در چهره شما انفلاب تجسم شود. همه ما در توقفگاه های دنیا هستیم که برای نسل بعد روایت خواهیم شد.

با هشدار به موقع نیرو به جبهه انقلاب اضافه کنید

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: هشدار به موقع، برای آگاهی می تواند یکی را در خط امام شیعه قرار دهد، شما نیز باید با هشدارهای به موقع نیرو به جبهه انقلاب اضافه کنید. عناوین، هشدارها و تیترهای شما اگر به جا باشد می توانید خیلی ها را در جبهه انقلاب وارد کنید.

وی بیان کرد: در واقعه عاشورا خیلی ها با دیدن امام(ع) جنب و جوش فراوان داشتند اما به امام معصوم یاری نرساندند فقط نمایش دادند که دوستدار امام هستند.

به قله افتخار ما اهانت شده است به قله خیالی آنها خواهیم زد.

سردار آتانی با اشاره به برخی جسارتی های بی پایه نسبت به جایگاه شهید سرافراز سرلشگر همدانی تصریح کرد: جسارتی شد به سرلشکر همدانی. او را در جبهه مقاومت دیدم، او سردار بی افتخار نیست بلکه سرداری با افتخارات فراوان است. ما منتظران صف طولانی شهادتیم و آرزوی رسیدن به آن نقطه را داریم، به قله افتخار ما اهانت شده است به قله خیالی آنها خواهیم زد.

افق سردار شهید حسین همدانی فتح قدس بود

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه تصریح کرد: سردار همدانی طراحی و شناسایی در عملیات بیت المقدس را به عهده داشت. وقتی در فتح المبین در کنار آقای سردار شهبازی قرار گرفت به سردار همدانی گفت: افق ما فتح اسراییل است. این خاکریز را نبینید، ما از این خاکریزها عبور کردیم که آن تصویر ماندگار متوسلیان با انگشت اشاره در تاریخ جنگ ثبت شد.

سردار اتانی با اشاره به خدمات شهید همدانی در سوریه گفت: سردار همدانی در سوریه کار شناسایی و اطلاعات برای آزاد سازی حلب را بر عهده داشت. همسر و فرزندان خود را به سوریه آورده بود و می گفت: امام حسین(ع) همه اهل بیت خود را به معرکه آوردند من هنوز برادرها، برادر زاده ها، خواهر، خواهر زاده و خیلی از خویشان را نیاورده ام.

وی تصریح کرد: سردار شهید همدانی به همسرش نارنجک داد که اگر داعش وارد شد جانانه دفاع کنید و شهید شوید. همسر و فرزندانش در هفت کیلومتری خط نبرد بودند تا سال ۹۴ پوتین از پای خود در نیاورد و هیچ اندوخته ای برای دنیای خود باقی نگذاشت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان خطاب به صادر کنندگان بیانیه فتنه گفت: شما توهین به این مرد بزرگ می کنید؟ آدرس به شما می دهیم دانه درشت های شما را در سوریه، عراق و لبنان در هم شکستیم، در بوکمال و حلب قدرت مردان و یاران همدانی را به دشمن شیطان صفت آمریکا تحمیل کردیم که سنگش را به سینه می زنید. شما در فتنه ۸۸ مانده اید و ما از شما عبور کرده ایم.

انتهای پیام /۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها