خبرهای داغ:
همدان-در بیانیه بسیج رسانه استان همدان آمده است: شهید همدانی یکی از اسطوره‌های بی‌نظیر نبردهای نامنظم در حوزه سخت و جنگ‌های نرم ترکیبی با حضور جانانه خود نقش حبیب سپاه اسلام را در دوران جدید به خوبی ایفا کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۴۰
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج رسانه استان همدان در تبیین  ساحت مقدس سردار شهید حاج حسین همدانی و مدافعین بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» احزاب ۲۳

عاشورای حسینی یادآور حماسه خونین کربلا ، ارباً اربا شدن سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و همچنین به اسارت رفتن آل الله در راه بارور ساختن درخت تنومند تشیع علوی و زدودن ناپاکی هایی است که منحرفین به اسم دین به مردم عرضه می‌داشتند.

البته عاشورا  برای ملت ایران اسلامی یادآور فتنه‌های پیاپی عاشورای سال   ۸۸ است که اصحاب فتنه هلهله کنان تکیه‌ها و حسینیه‌های عزای حسینی را به آتش کشیدند و با بهانه‌های واهی کشور را به مدت ۸ ماه به ناآرامی و اغتشاش کشیدند.

ملت ایران در طول تاریخ خود شاهد ایستادگی و دلاورمردان فراوانی در راه دفاع از کیان و حریم آل الله بوده است و بی‌گمان در این میان مدافعان حرم و شهدای این قافله عظیم که در سال‌های گذشته جانانه در برابر وحشیان و یزیدیان دست‌آموز غرب در دوران جدید ایتسادند جایگاه ویژه‌ای دارند.

چه خوش سعادتی است که یکی از حسینیان دیار هگمتانه و پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی پیش قراول و سپه سالار این قافله بود و جوانان بسیار دیگری که از این دیار پهلوان‌پرور در این دوران سخت و شام بلا اجاره نداند که حریم آل الله و عقیله بنی هاشم و سایر مقدسات در عراق مورد تعدی قرار گیرد.

سرلشکر شهید حاج حسین همدانی یکی از اسطوره‌های بی نظیر نبردهای نامنظم در حوزه سخت و جنگ‌های نرم ترکیبی با حضور جانانه خود نقش حبیب سپاه اسلام را در دوران جدید به خوبی ایفا کرد تا اینکه موی سفیدش به رنگ سرخ شهادت بدل شد.

لحظه لحظه تاریخ انقلاب اسلامی و زندگی این مجاهد عظیم الشان دفتر رنگارنگ از غیرت و ایستادگی و جوانمردی در راه عقیده و آرمان است.

قطعا حضور گسترده مردمی در تشییع جنازه این اسطوره بی‌نظیر و بی‌همتا در سپهر تاریخ ایران اسلامی بخش کوچکی از عشق و ارادت مردم دیار هگمتانه و سراسر ایران به این پهلوان و قهرمانی است که نام اسطوره‌های ایرانی و یاران باوفایش سیدالشهدا را در دوران حیرت انسان از نبود معصوم زنده کرد.

بسیج رسانه استان همدان با ماندگار و بی نظیر دانستن یاد و نام و رفتار و آرمانهای شهید همدانی بخصوص ویژگی‌های برجسته ایشان در حوزه رسانه، فرهنگ و فتنه نرم ۸۸ از همه دلسوزان و دردمندان انقلاب اسلامی تقاضا دارد تا بار دیگر به بهانه برخی رویدادهای اخیر شکست خوردگان و فراموش شدگان تاریخ برای تبیین جایگاه بی‌بدیل این شهید عزیز همت گماشته و پای در میدان اقدامات جدی فرهنگی و رسانه ای برای معرفی این قافله سالار مدافعان حرم و یاران باوفایش قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات