خبرهای داغ:
همدان- سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در محکومیت هتک حرمت شهدای مدافع حرم و سرلشکر شهید حاج حسین همدانی توسط یکی از سران فتنه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۶۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در محکومیت هتک حرمت شهدای مدافع حرم و سرلشکر شهید حاج حسین همدانی توسط یکی از سران فتنه بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَثَلُهُمْ کَمَثَلِ الَّذِی اسْتَوْقَدَ نَاراً فَلَمّا اَضاءَتْ ما حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنورِهِمْ وَ تَرَکَهُمْ فِی ظُلُمات لاَّ یُبْصِرُون صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَیَرْجِعُونَ

مقام معظم رهبری:
این رزمنده‌ی قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید.

بی شک یاد شهدا در دل‌های مردم ایران زنده است و اگر این فرزندان عزیز امام خمینی نبودند اینک ما در آسایش و آرامش به سر نمی‌بردیم.

توهین بی‌شرمانه یکی از سران فتنه قلوب آحاد مردم را غمگین ساخته است و مایه خوشحالی عوامل استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران شده است.

این جسارت‌ها و رنجش خاطر دشمنان انقلاب نشان دهنده اهمیت و عمق تلاش‌های سربازان مقام معظم رهبری در راه محافظت از کیان جمهوری اسلامی ایران است که دشمن را ناتوان و مایه عصبانیت آنها شده‌اند.

بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان، ضمن تقدیم خالصانه‏ترین سلام‏ها و ارادت‏ها به روح پرفتوح امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب، شهدای هشت‏سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم، چنین حرکت‏های مذبوحانه و کینه‏توزانه‏ای را شدیدا محکوم می‏کند و هشدار می‏دهد که صبر انقلابی مردم مومن و ولایتمدار ایران و رأفت اسلامی نظامی اسلامی همیشه و تحت هر شرایطی پایدار نخواهد ماند و هرلحظه ممکن است مصونیت هتاکان حرمت خون شهداء و قهرمانان ملی این مرز و بوم از آنان برداشته شود.

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات