خبرهای داغ:
سردار اتانی عنوان کرد: از افغانستان، ایران، سوریه، پاکستان و عراق گرد هم آمدیم و دوباره حرم زینب مرکز تجمع ما شد و کربلای حسین دوباره تاریخ را بازسازی کرد. اما پیروز از میدان بیرون آمدیم و این میدان نبرد با جبهه مقاومت به پیروزی رسید.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۵۸
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش بیان کرد: خانواده‌های شهیدا و تمام کسانی که در این جلسه حضور دارند، به فرماندهان نیروهای مسلح، به فرماندهان سپاه مطمین باشید. 

وی گفت: فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس فرماندهی و امامت می‌کردند. آن روزها که زینب کبری، ماموریت استمرار قیام حسین‌بن‌علی را برعهده گرفته‌است دشمنان ما روبه‌روی زینب کبری(س) برای تحقیر دختر امیرالمؤمنین صف آرایی کردند.‌ امروز مادران شهدای فاطمیون و خانواده‌های شهدای مدافع حرم ایرانی، رسالت زینب کبری(س) را محقق کردند. 

سردار آتانی عنوان کرد: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) حقیقت محض و سفیران الهی هستند. پس قسم او دروغ نیست و باید محقق شود. امروز فرزندان شما بعنوان شهدای مدافع حرم این قسم‌ را محقق کردند. همان قسم جلاله ای که حضرت زینب با اتکا به آن به یزید و یزیدیان، با قدرت اعلام کرد که شما نمی‌توانید نام ما را حذف کنید. 

وی افزود: دشمنان شما هم با الگوگیری از یزید سال ۶۱ هجری امروز آمدند. اما جنگ امروز مدرن است. دشمنانی که سر رضا اسماعیلی فاطمیون و اسکندری عزیز را بردند و به نیزه بردند، با شمشیر نمی‌خواستند مبارزه کنند بلکه می‌خواستند شما امت امیرالمؤمنین و شما ملت امام حسین را با همان شمشیر، همان سر، همان نیزه تحقیر کنند. ما ملت امام حسین(ع) آمدیم خط‌ها و مرزها را شکستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: افغانستان، ایران، سوریه، پاکستان و عراق آمدیم باید یک جا جمع می‌شدیم و دوباره حرم زینب مرکز تجمع ما شد و کربلای حسین دوباره تاریخ را بازسازی کرد. اما پیروز از میدان بیرون آمدیم و این میدان نبرد با جبهه مقاومت به پیروزی رسید.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها