خبرهای داغ:
امام جمعه شهر ویلاشهر در همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت: ما وظیفه داریم تجلیل نماییم از جوانانی که از دنیا خانواده و فرزندان خود گذشتند و جان خویش را در مسیر حفظ اسلام تقدیم کردند و در حقیقت بزرگداشت مقام شهدا مدافع حرم ، تجلیل از باورها و اعتقادات شیعیان است.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۰۷
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت کانون شهدای پایگاههای مقاومت بسبج خواهر، ویلاشهردر سالروز مقاومت وایثار، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در پارک شهیدکبیرزاده باحضورعموم مردم برگزار شد .
در این جلسه حجه الاسلام محمدی امام جمعه ویلاشهر در تجلیل از مقام شهدا مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی و کمیل قربانی گفت : ما وظیفه داریم تجلیل نماییم از جوانانی که از دنیا خانواده و فرزندان خود گذشتند و جان خویش را در مسیر حفظ اسلام تقدیم کردند و عزت آفریدند و شکست را به پیروزی تبدیل کردند.

وی گفت شهدا وظیفه و رسالت خود را در حفظ انقلاب و اسلام انجام دادند و اکنون وظیفه ما زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است همان طور که شهدا این مهم را انجام میدادند .

وی ادامه داد: از دیگر وظایف ما تقویت فرهنگ شهادت و ایثار و مقاومت برای نسل جوان است , باید نسل جوان را با این فرهنگ آشنا کرده و به شبهات آنها در این زمینه پاسخ دهیم.

در ادامه جلسه پدر شهید قربانی فضایل شهدا خصوصا شهید حججی و شهید کمیل قربانی را بیان نمود
و برنامه با اجرای گروه سرود موسسه شهید فلاح به اتمام رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها