خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه اسدآباد گفت: امروز اگر ما عزتمند هستیم به خاطر وجود امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها، حاج حسین همدانی‌ها و حاج سعید قهاری‌ها است.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۷۶
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهالی عزیز چنارعلیا همانند جزئی از وجود برای من عزیز بوده و تا لحظه آخر این واقعه در کنار این امت شریف خواهیم بود.

وی بیان کرد: به همراه ریاست دادگستری و دادستان شهر در جمع بیماران این حادثه حضور یافته و از مسئولین دستگاه قضا مجددا درخواست پیگیری ویژه موضوع را داشتیم که این عزیزان نیز قولی مساعد برای تکمیل سریع‌تر تحقیقات و برخورد با عوامل حادثه دادند.

امام جمعه اسدآباد همچنین از وزارت بهداشت خواست با ارسال نماینده‌ای ویژه به اسدآباد موضوع را رصد کرده و شرایطی برای درمان و داروی رایگان و بیمه، حادثه دیدگان که اکثرا از قشر مستضعف هستند فراهم کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به توهین اخیر یکی از سران فتنه به جبهه مقاومت و سرداران پرافتخار کشور اشاره و بیان کرد: امروز اگر ما عزتمند هستیم به خاطر وجود امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها، حاج حسین همدانی‌ها و حاج سعید قهاری‌ها است.

حسینی مجد افزود: هر زمان که کشور تحت فشار قرار داشته، از گویش‌ها و قومیت‌های مختلف پای کار آمده‌اند تا ایران اسلامی آسیب نبیند، آن وقت عده‌ای از خودفروختگان که شناختی از مقاومت و دین ندارند به خیال خود می‌توانند با صدور بیانیه، سرداران باافتخار را از یادها ببرند.

وی همچنین به فتنه‌های سال ۸۸، ۷۸ و ... اشاره کرد و گفت: پیاده نظام دشمن هر 10 سال یکبار خواستند فتنه ایجاد کنند اما با وجود سردار همدانی‌ها هربار بساط آنان جمع شد.

امام جمعه اسدآباد همچنین به رییس دولت قبلی اشاره و عنوان کرد: ایشان یک بار ادعا کرد از درون ماشین، چهره مردم را دیده و همه را خندان یافته که نشان از ناقص بودن فکر او داشت، آیا وی انتظار داشته مردم در خیابان گریه کنند تا مشخص شود مشکل دارند؟

وی اضافه کرد: برخی مشکلاتی که ایشان و اعضای دولتشان ایجاد کرد تا سال‌های سال حل نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات