سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در پایانه مرزی رازی در دستور کار قرار گرفت

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح جامع پایانه مرزی رازی در آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۲۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی با اشاره به زمان بهره برداری از این پایانه مرزی در مهرماه گفت: ایمن سازی محور خوی - رازی پیش از بهره برداری از پایانه مرزی انجام خواهد شد.

آقای امانی افزود: در زمان بهره برداری برای راه های دسترسی به مرز ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر ابلاغ خواهد شد.

وی از رفع مشکلات مربوط به معارضین سردرب پایانه مرزی رازی و آغاز عملیات احداث سردرب خبر داد و اظهار کرد: مسیر دسترسی به پایانه های مرزی باید در شان مردم و نظم جمهوری اسلامی باشد که به همین منظور اعتبارات لازم برای بهسازی مسیر پایانه مرزی رازی اختصاص می یابد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین حسینی گفت: روزانه ۲۲۰۰ نفر مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد دارند که این رقم در زمان سفر زائران عتبات عالیات به ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر خواهد رسید.

داریوش امانی تاکید کرد: همه اقدامات برای سفر زائران اربعین حسینی در حال انجام است و هم اکنون حدود هزار میلیارد تومان از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی برای این منظور اختصاص یافته است که در مرزها و راههای مواصلاتی منتهی به مرز هزینه خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار