خبرهای داغ:
مسئول مرکز اردویی و راهیان نور سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛  

آغاز اعزام اردوی راهیان نور از قزوین به غرب کشور  

آشوری از آغاز اعزام اردوهای راهیان نور استان به سمت مناطق غرب و شمال غرب کشور از ۲۵ مرداد ماه تا ۳ شهریور خبر داد و گفت: این اردوی تابستانه یک اقدام مهم فرهنگی در زنده‌ نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۶۵
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

قزوین_سرهنگ حمدالله آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به آغاز برگزاری اردوی راهیان نور غرب کشور اظهار کرد:اردوی راهیان نور غرب کشور به مدت سه روز برگزار می شود و روزانه هفت دستگاه اتوبوس به اعزام زائران به مناطق غربی و شمال غرب کشور می‌پردازند.

وی هدف از برپایی اردوهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با سبک و سیره زندگی شهدا در جامعه به ویژه بین زایرین مناطق عملیاتی برشمرد. 

آشوری اضافه کرد: همچنین مهم‌ترین هدف انتقال معارف، ارزش‌ها و آموزه‌های دوران دفاع مقدس همچون ایثار و از خود گذشتگی و مقاومت به نسل‌های آینده و جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب است.

وی اظهار کرد: زائران در این اردوها از مناطق گیلان غرب، یادمان بازی‌دراز، پادگان ابوذر، منطقه عملیاتی مرصاد، یادمان شهدای گمنام کرمانشاه و باغ‌موزه دفاع مقدس همدان بازدید می‌کنند.

مسئول مرکز اردویی و راهیان نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: پیش بینی ما حضور بیش از هزار نفر زائر در این دوره از اردوهای راهیان نور است.

وی با تأکید بر حفظ سلامت و ایمنی شرکت‌کنندگان در این اردوها گفت: همه زائران بیمه هستند و اتوبوس‌ها نیز با رعایت شرایط ایمنی و سلامت آن‌ها در مسیر تردد می‌کنند. 

آشوری در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های مجموعه استانداری، فرمانداران شهرستان‌ها و سپاه صاحب‌الامر (عج) در تأمین اعتبارات این اردو بیان کرد: علاقه ‌مندان به این اردو می‌توانند با مراجعه به حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج جهت ثبت نام اقدام نمایند. رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق حداقل ۲ دز واکسن کرونا از الزامات حضور در اردوهای راهیان نور غرب کشور است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها