خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سردار آتانی عنوان کرد: ملت ایران خیانتی که منافقین در حق آنها کرده‌اند را به فراموشی نسپرده‌اند همچنان که ۱۷ هزار شهید ترور به دست منافقین تقدیم انقلاب شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۸۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

قزوین_ به گزارش خبرگزاری بسیج، یادبود شهدای خشکچال با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین کرد.

سردار آتانی در این مراسم بیان کرد: با نگاهی به شهدای انقلاب اسلامی می توان به خوبی به این نکته دست یافت که برای هر دوره سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی خشکچالی ها سهیم هستند.

وی گفت: در لحظه اتصال قیامتان، مبارزه سرنوشت‌ساز انقلابتان، پیروزی انقلاب، شما ستاره‌ های درخشان هستید.شهید دوران سرنوشت‌ساز، خوش‌نام و پرآوازه شما سردار فرجی عزیز شهید دوران مظلومیت جمهوری اسلامی دوران تثبیت نظام جمهوری اسلامی است. دورانی که مقام‌معظم رهبری از آن به‌عنوان دهه ۶۰ مظلوم نام برد. او شهید مقابله با تروریست است. همان تروریستی که امروز کوردلانی با او هم کاسه شده‌اند. 

سردار آتانی اظهار کرد: می‌طلبد این‌جا بگوییم ملت ایران خیانتی که منافقین در حق آنها کرده‌اند را به فراموشی نسپرده‌اند. ۱۷ هزار شهید ترور به دست منافقین تقدیم انقلاب شد. خشکچالی ها با شهید فرجی عزیز پرچمشان بلند است. خشکچالی ها در مقطع سرنوشت‌ساز جنگ، سالی که امام آن را سال سرنوشت‌ساز دانست در کربلای ۵، بیش از ۳ شهید از این منطقه تقدیم انقلاب شد. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: همه دستگاه استکبار جهان غرب، فرانسه ،آلمان و آمریکا آمده بودند در صحنه مستقیم نبرد اما در شلمچه، کربلای ۵ میدان اقتدار ملت بزرگ ایران و ملت بزرگ امام حسین شد.

وی با اشاره به سخن شهید قاسم سلیمانی افزود: اگر بگوییم قطعنامه ۵۹۸ در کانال پرورش ماهی بسته شد حرف گزافی نگفته ایم. نبرد کانال پرورش ماهی نقطه صفر عملیات کربلای ۵ است و لشکر ۲۵ کربلا یکی از لشکرهای عزت‌آفرین آن نبرد است. نبرد کربلای ۵ هیمنه آمریکا را شکست. نبرد کربلای ۵ ماشین جنگی صدام و آمریکا را منهدم و متوقف و پشیمان کرد. در اتاق جنگ آمریکایی‌ها گفتند ما نمی‌خواهیم پیروز این جنگ ملت ایران باشد. کربلای ۵ همه محاسبه ذهنی آن‌ها را به‌هم ریخت. مک فاروین دزدانه به ایران آمد پیغام اورد هر چه می‌خواهید به شما می‌دهیم بیایید با هم جنگ را تمام کنیم.

سردار آتانی اضافه کرد: ما امروز گرفتار برجام نیستیم. اما در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس گرفتار این برجام های کوچک بودیم. امام آن روزها متولیان سیاسی را صدا زد و به آن‌ها گفت کسی حق ندارد با آمریکایی‌ها گفتگو کند. فقط به آنها آب بدهید و از ایران آنها را بیرون بیندازید. نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا مک فاروین، حقیرانه از ایران خارج شد. 

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به جشن چهل و سه سالگی انقلاب تصریح کرد: این شعار نیست. این قدرت را ملت ایران خودش خلق کرده‌ است. خودش صیانتش می‌کند و خودش امروز آن را جهانی می‌کند. اما امروز باید از کسانی که این فرزندان برومند خشکچالی را تربیت کرده‌اند تجلیل نماییم.

سردار آتانی خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم سلیمانی می‌گفت وقتی‌که رحلت پدر و یا مادر شهیدی را می‌شنوم غصه‌دار می‌شوم. باید بستگان شهیدان، مادران شهیدان، پدران شهیدان را تکریم کنیم. برخی از آنها را دیدم با دستان پینه‌بسته و کارگری فرزندانشان را در دامن اهل‌بیت قرار داده‌اند آن‌ها را باید قبل از شهیدان تجلیل کنیم.

سردار آتانی در پایان گفت: شهیدان به ما آموختند ما در مکتب آنها هستیم. ما در مجالس شهدا گریه نمی‌کنیم بلکه در این مجالس همچون شب عاشورا، نیروی مضاعف برای مقابله با ظلم می گیریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها