خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی بر ایجاد بستر امیدآفرینی در جامعه توسط دانشگاه‌ها و نقش بسیج دانشجویی در این راستا تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۲۷
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدحسین کفعمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی در رویداد بزرگ ایران 1435 که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: در دوره ایران ۱۴۳۵ دانشجو را کنشگر تربیت می کنیم تا از لحاظ تشکلی بودنش به مسائل و مشکلات کشور نگاه و با رویکرد حل مسئله ورود کند.

وی با بیان اینکه دانشجویان نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته‌اند افزود: دانشجویان سفیر دانش و آگاهی از بستر دانشگاه به بسترجامعه هستند و وظیفه آگاهی‌بخشی در سطح جامعه را به عهده دارند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اضافه کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته شود.

کفعمی با اشاره به حل مسائل کشور توسط دانشجویان، گفت: طرح مسئله محوری بسیج دانشجویی در راستای ورود به حل مسائل مختلف استانی و کشوری موفق بوده و دستاوردهای مطلوبی داشته است.

وی با تاکید بر ایجاد بستر امیدآفرینی در جامعه توسط دانشگاه، به نقش بسیج دانشجویی در این راستا اشاره و تصریح کرد: بسیج دانشجویی در محیط های علمی و دانشگاهی باید نقش تعیین کننده ایفا کند تا با روحیه انقلابی و کار جهادی در جامعه نیز امیدآفرینی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها