خبرهای داغ:
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری آزمون دریافت کد تبلیغ کشوری در دانشگاه‌ها، در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۳۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، معاون نهاد رهبری در این دانشگاه با تأکید بر اهمیت سازماندهی در عرصه تبلیغ دینی، گفت: آزمون کتبی دریافت کد تبلیغ کشوری در دانشگاه‌ها در استان فارس به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مرکز مددکاری و تبلیغ دینی نهاد رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی شیراز و نهاد رهبری دانشگاه شیراز با حضور مبلغین توانمند و فعال این استان، در راستای بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغی و فرهنگی برای دانشگاه‌ها، برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «محمد مهدوی» شرکت کنندگان در این آزمون را مبلغین فعال حوزه‌های علمیه که تحصیلات سطح ۲ و ۳ را به اتمام رساندند برشمرد و عنوان کرد: این آزمون با حضور ۱۵۰ نفر از مبلغین آقا و خانم استان فارس به طور همزمان در شهرستان های شیراز، فسا، گراش و آباده برگزار شد.

او با بیان اینکه مبلغین نقش مؤثری در بهبود سبک زندگی اجتماعی و فردی مردم خصوصا جامعه دانشگاهی دارند، اظهار کرد: اخذ نمره قبولی و مصاحبه حضوری و دریافت کد تبلیغ در دانشگاه‌ها یک امتیاز برای مُبلغینی است که می‌خواهند در دانشگاه‌ها فعالیت کنند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه عرصه تبلیغ در دانشگاه ها به مبلغین توانمند نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اگر طلاب و مبلغین با دانش و اطلاعات لازم از روش‌ها و ابراز‌های جدید تبلیغی، استفاده نمایند، یقینا دانشگاه‌ها و مراکز علمی رنگ و بوی دینی‌تری خواهند داشت و مبلغی در دانشگاه موفق است که نیاز های واقعی دانشجو و دانشگاه را بشناسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها