همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برنامه عزاداری و قرائت زیارت عاشورا در بسیاری از منازل شهرستان زرند برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۴۵۰۹۹۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :همزمان با ماه محرم اقدام دو زوج جوان زرندی که در دوسال گذشته از زندگی مشترکشان درماه محرم که در حیاط منزل خودشون اقدام به برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا را نموده اند . همچنین  در اقدامی دیگر که  بسیار ارزشمند است از حدود ۲ ماه گذشته نماز مغرب و عشاء، با شرکت همسایگان خداجوی  در محوطه منزلشان راه اندازی کرده اند که با استقبال خوب اهالی محله بویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته است .

بشیر محمدی گفت خداوند را شاکرم که به من و همسرم توفیق داد از همان سال اول زندگی مشترکمان در دهه اول محرم برنامه قرائت زیارت عاشورا را برگزار نماییم  و به لطف خداوند متعال از حدود دو ماه  قبل بل هدف گسترش فرهنگ اقامه نماز جماعت در حیاط منزل نماز مغرب و عشا به جماعت اقامه می‌گردد.

یکی از ساکنین کوچه جنت ۱ هم از اقدام ارزشمند این زوج جوان زرندی قدر دانی کرد و افزود با توجه به اینکه نماز جماعت از صواب بیشتری برخوردار است  خوشبختانه از مدتی قبل هم نماز جماعت در محوطه منزل این زوج جوان با حضور رسول باران زاده اقامه می‌شود و من به اتقاق اعضا خانواده و سایر همسایگان در این آئین معنوی شرکت می کنیم .

خبرنگار :علی نجف پور

ارسال نظرات