خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه:

دشمن تمام توان خود را صرف ناامیدی مردم کرده است

سردار شریف گفت: ایران اسلامی در اوج اقتدار است ولی هجمه‌های رسانه‌ای دشمن توان مشاهده این همه پیشرفت به خصوص در حوزه علم و امنیت را ندارد و به همین دلیل تمام توان خود را صرف ناامیدی مردم کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۷۳
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

به گزارش بسیج، سردار «رمضان شریف» معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای حضور در مراسم تجلیل از خبرنگاران وارد خوزستان شده، با حضور در مرکز رسانه‌ای «عصر ماندگار» ضمن بازدید از این مجموعه اظهار داشت: دشمن همچنان به هجمه و فضاسازی رسانه‌ای و تلاش در جهت شکل دادن افکار عمومی در ایران امیدوار است و تلاش می‌کند از این ناحیه برخی نقایص حوزه‌های دیگر را جبران کند.

وی افزود: ایران اسلامی در اوج اقتدار است ولی هجمه‌های رسانه‌ای دشمن توان مشاهده این همه پیشرفت به خصوص در حوزه علم و امنیت را ندارد و به همین دلیل تمام توان خود را صرف ناامیدی مردم کرده است.

سردار شریف گفت: وجود فضاها و مراکز رسانه‌ای متعدد به خصوص در خوزستان از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این استان مثل همیشه در تیررس هجمه‌های مختلف است و هشیاری اهالی رسانه می‌تواند پاتک خوبی به رسانه‌های معاند باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بابت راه‌اندازی این فضای مطلوب رسانه‌ای یادآور شد: دشمنان باید بدانند که مادران زیادی در این مملکت هستند که بتوانند حاج قاسم‌های فراوان تربیت کنند و به نظام تحویل دهند و شاید حکمت زنده ماندن حاج قاسم، سال‌ها پس از جنگ، این بود که به نسل امروز بگوئیم نسل دوران دفاع مقدس ما از این جنس آدم‌ها بودند.

وی افزود: رسانه‌های ما به خصوص در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید با تعهد و تخصص به تولید محتوا روی بیاورند و نگذارند که ناامیدی بر افکار عمومی چیره شود چون آینده‌ای روشن در انتظار این نظام و مردم خواهد بود.

سردار شریف متذکر شد: دشمنان ما از هجمه‌ها و حمله‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی دست نکشیده اند ولی تمرکزشان را بر محور رسانه گذاشته‌اند و به همین دلیل است که ما تاکید می‌کنیم که در این حوزه باید فعالیت‌مان را گسترش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار