خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛  

خبرنگاران، جریان ساز هدف شهدا در دفاع از ارزش های دینی و ملی باشند 

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: امروز اقتدار انقلاب را مدیون شهامت سرداران بزرگ همچون سردار همدانی ها و سردار سلیمانی ها و سایر شهدای گرانقدر هستیم و باید هدف شهدا از این رشادت و از خود گذشتگی را شما خبرنگاران به جهان صادر کنید.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۰۱
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست هم اندیشی و گفتگوی صمیمی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با اصحاب رسانه صبح امروز در محل سپاه شهرستان قزوین برگزار شد. 

حجت الاسلام رضا صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در این مراسم بیان کرد: در ایام اسارت آل الله وظیفه خطیر پیام رسانی نهضت عاشورا انجام گرفت و جهاد تبیین حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) بعد از شهادت سیدالشهدا بوده است.

وی گفت: امام حسین(ع) نهضتی را آغاز کرد و انقلابی را برعلیه خلافت اموی ایجاد کرد و نتیجه اش این بود که در کربلا به شهادت رسید و مابقی کار نهضت و انقلاب حسینی بر عهده امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) قرار گرفت.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین اظهار کرد: این رسالت خبرنگاری به نوعی به نهضت و انقلابی بزرگ باز می گردد. زینب کبری بعد از شهادت امام حسین(ع) وظیفه خطیر پیام رسانی انقلاب حسینی را برعهده گرفت و امام سجاد(ع) سی و پنج سال بعد از شهادت پدر، این رسالت را همچنان انجام می دادند.

وی افزود: در ادامه نیز رسالت آگاهی دادن به مردم و بیداری جامعه بر عهده ائمه می باشد. خطبه های حضرت زینب(س) در شام و مدینه بسیار روشنگرانه و کوبنده است آنچنان که وظیفه بزرگ نهضت امام حسین(ع) با پیام رسانی امام سجاد(ع) و زینب(س) تکمیل می شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: اگر امروز نهضت عاشورا همچنان زنده و جریان ساز است، به برکت این دو بزرگوار است که پیام عاشورا را به سراسر دنیا مخابره کردند و امروز وظیفه شما همین رسالت با شناخت و ابلاغ آن است. 

وی یادآور شد: امروز مهمترین و اصلی ترین مراکز پیام رسانی خبرگزاری ها هستند. رسالت خبرنگار رساندن اخبار با رعایت صداقت و امانت ضمن موقعیت شناسی، به جامعه است.

حجت الاسلام صادقی در پایان گفت: امروز اقتدار انقلاب را مدیون شهامت سرداران بزرگ همچون سردار همدانی ها و سردار سلیمانی ها و سایر شهدای گرانقدر هستیم و باید هدف شهدا از این رشادت و از خود گذشتگی را شما خبرنگاران به جهان صادر کنید.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها