خبرهای داغ:
سرهنگ عبداللهی عنوان کرد: امروز جایگاه شهدای حرم در جامعه جایگاه ارزشی است و رسالت خبرگزاری این است به سمت اقدامات آفندی و جنگ نرم رفته و در مقابل جنگ فرهنگی و هجمه های دشمن، کارشناسانه عمل نماییم
کد خبر: ۹۴۵۱۱۰۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، به همراه حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین و سرهنگ مجید عبداللهی جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار و از تلاش این مجموعه در بازتاب اخبار سپاه و بسیج استان تقدیر کردند.

سرهنگ عبداللهی در این دیدار بیان کرد: رسانه ها افسران جنگ نرم در جامعه هستند و رسالت ما امروز در مجموعه بسیج ایجاد تفکر بسیجی و رساندن پیام بسیج به گوش جامعه است.

وی با اشاره به برخی جسارتی ها و سخنان بی پایه فتنه گران به جایگاه رفیع شهید سردار همدانی گفت: پسماندهای فتنه گران امروز با زیر سوال بردن شهید همدانی و مدافعان حرم، به مدافعین حرم هتاکی کردند و این خواست الهی است که شاید ما حاج حسین را فراموش کرده بودیم و این تلنگری برای بیدار کردن ما بود.

سرهنگ عبداللهی اظهار کرد: امروز جایگاه شهدای حرم در جامعه جایگاه ارزشی است و رسالت خبرگزاری این است به سمت اقدامات آفندی و جنگ نرم رفته و در مقابل جنگ فرهنگی و هجمه های دشمن، کارشناسانه عمل نماییم.

جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در پایان عنوان کرد: نیاز است تا در مقابله با جنگ شناختی و هجمه های فرهنگی، اقدامات موثری صورت گیرد همچون اقدام سرود سلام فرمانده که موج رسانه ای بزرگی در دنیا ایجاد کرد و باید به سمت ساخت چنین محتواهای غنی در جامعه پیش رویم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها